شناسه خبر : 94731
دوشنبه 09 آبان 1401 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان«وزیری امجد» دعوت حق را لبیک گفت

مرحومه حاجیه خانم «سیده زهرا موسوی بهار»، مادر شهیدان والامقام «احمد و رضا وزیری امجد» از استان همدان به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان والامقام «وزیری امجد» دعوت حق را لبیک گفت
حاجیه خانم سیده زهرا موسوی بهار، مادر شهیدان احمد و رضا وزیری امجد در شهرستان بهار به علت کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
مراسم تشییع این مادر بزرگوار روز گذشته با حضور مسئولان شهرستان و مردم شهیدپرور شهرستان تا گلزار مطهر شهدای بهار انجام شد.
مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم ولایی شهرستان بهار تسلیت و تعزیت گفت و از درگاه خداوند برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت بیکران و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت کرد.
شهید احمد وزیری امجد در بیستم تیرماه 1335 در شهرستان بهار متولد شد و با کسوت معلمی با عضویت بسیجی به جبهه اعزام شد که سرانجام بیست و یکم دی ماه 1365 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.
شهید رضا وزیری امجد نیز در دوازدهم شهریور ماه 1347 متولد شد که این شهید بزرگوار دانش‌آموز بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست و ششم فروردین 1364 در منطقه جوانرود به شهادت رسید.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi