شناسه خبر : 95206
شنبه 21 آبان 1401 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جهاد بزرگ شهدا و ایثارگران فراموش نشود

جهاد بزرگ شهدا و ایثارگران فراموش نشود

لرستان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: به برکت وجود ملت ایران و خانواده شهدا و ایثارگران در ۴۲ سال گذشته مقاومت کردیم و اکنون نباید بگذاریم این جهاد بزرگ فراموش شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، در جلسه هم اندیشی با نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر لرستان، اظهار کرد: شما نخبگان و سرآمدان جامعه شاهد و ایثارگر از زمینه سازان ظهور هستید که در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارید.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: امام راحل سال ۵۸ زمانی که هنوز جنگ آغاز نشده بود و تعداد شهدا خیلی اندک بود شهدا و خانواده‌های شهدا را به مصداق آیه «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون» تعریف و تمجید کرد، منزلتی که امام خمینی «ره» به شهدا و خانواده‌هایشان داد تا به امروز و توسط مقام معظم رهبری ادامه دارد.

وی افزود: هیچکس به اندازه مقام معظم رهبری در خصوص شهدا و ایثارگران صحبت نکرده و پیگیری‌های لازم را انجام نداده و تمام تلاش خود را به کار برده که این راه مقاومت ملت ایران همچنان استوار باقی بماند.

شکری گفت: سال‌هاست که حسودان و بخیلان شهدا و ایثارگران و خانواده‌هایشان به انواع و اقسام حقه و نیرنگ متوسل می‌شوند که به بدنه این جامعه خدشه وارد کنند ولیکن به برکت وجود شما نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر این شجره طیبه همچنان محکم و استوار به حرکت خود در جهت مثبتی ادامه می‌دهد و مسئولان باید قدردان و شکرگذار این نعمت بزرگ باشند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عنوان کرد: به برکت وجود ملت ایران و خانواده شهدا و ایثارگران در ۴۲ سال گذشته مقاومت کردیم و اکنون نباید بگذاریم این جهاد بزرگ فراموش شود.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi