شناسه خبر : 95301
یکشنبه 22 آبان 1401 , 16:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قرارگاه ایثار و شهادت استانداری خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

قرارگاه ایثار و شهادت استانداری خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

مشاور استاندار خراسان جنوبی گفت: تولید محتواهای مناسب با استفاده از زندگینامه و وصیت نامه‌های شهدای منتسب به خانواده استانداری از مهمترین برنامه‌های این قرارگاه خواهد بود.

محمود مقامی با اشاره به راه اندازی قرارگاه ایثار و شهادت استانداری خراسان جنوبی توضیح داد: این قرارگاه حسب دستور استاندار تشکیل خواهد شد و مبنای فعالیتش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی گفت: داشتن نگاه انقلابی و جهادی در امور محوله نیز از تأکیدات این قرارگاه است. در این قرارگاه با فعال شدن چندین کمیته شامل کمیته‌های علمی- پژوهشی، رسانه، پشتیبانی و غیره تا هفته دفاع مقدس سال آینده، برنامه‌های جامعی در راستای حفظ کرامت و شأن ایثارگران، خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین خواهد شد.

مقامی با تأکید بر ضرورت تدوین نقشه راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: تولید محتواهای مناسب با استفاده از زندگینامه و وصیت نامه‌های شهدای منتسب به خانواده استانداری از مهمترین برنامه‌های این قرارگاه خواهد بود.

وی در پایان گفت: برگزاری یادواره ۵۰ شهید منتسب به استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان خراسان جنوبی کمترین اقدام در راستای تجلیل جایگاه شهدا بود.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi