شناسه خبر : 95347
دوشنبه 23 آبان 1401 , 13:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر پاک مادر شهیدان صابری پور در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

پیکر پاک مادر شهیدان صابری پور در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

 پیکر "صنم صابری کلاته زمان" مادر شهیدان حجت و حبیب الله صابری پور روز دوشنبه در مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.

 این بانوی اسوه صبر و استقامت پس از سال‌ها تحمل رنج دوری از فرزندان شهیدش دیروز یکشنبه در سن ۷۴ سالگی به علت سکته قلبی و مغزی درگذشت.

پیکر این بانوی مومنه صبح امروز دوشنبه در صحن کوثر حرم مطهر رضوی تشییع و پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در بهشت رضوان مشهد به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این اسوه صبر و مقاومت را تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند منان مسالت کرد.

برادران شهید حجت و حبیب الله صابری‌پور فرزند باباعلی در یکم شهریور ۱۳۴۵ و یکم فروردین ۱۳۴۷ در مشهد چشم به جهان گشودند و در سوم بهمن ۱۳۶۵ و ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۷ به مقام رفیع شهادت نایل آمدند. پیکر این شهدای گرانقدر در گلزار شهدای خواجه ربیع مشهد تدفین شده است.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi