شناسه خبر : 96509
شنبه 03 دي 1401 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید پیرحیاتی: پشتیبان ولایت فقیه باشید

شهید جلال پیرحیاتی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «با هم اتحاد داشته باشید، از ولایت فقیه پشتیبانی کنید».

 

شهید پیرحیاتی:  از ولایت فقیه پشتیبانی کنید

 «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید جلال پیرحیاتی

«اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم

حمد خدایی را که یکی از مهمترین برکات خود یعنی رهبر کبیر انقلاب را بر ما فرستاد و پس از قرن‌ها عزت از دست رفته ما را بازگردانید، عزتی که می‌رود تا انشاءالله این انقلاب را به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) متصل بگرداند و کاخ ستمگران را به زیر آورد و پرچم اسلام را بر سرتاسر جهان بگستراند و در سایه این حکومت دادگستر مردم با صفا و صمیمیت و برادری زندگی کنند.

شکر خدایی را که این نعمت را به ما عطا کرده تا در راه دین او جهاد کنیم این واژه چه کلمه قشنگ و پرمحتوا و باارزشی است که فقط و فقط منحصر به اسلام است و دیگر مکاتب از این آن بی‌بهره هستند اگر از صدر اسلام حساب کنیم می‌بینم که ائمه معصومین (ع) از این نعمت عظمی بی‌بهره نبودند و با دشمنان دین خدا جنگیده‌اند.

 جهاد در راه خدا شهادت را همراه دارد یعنی دادن خون در راه خدا معامله با خداوند و هیچ معامله‌ای از این بالاتر نیست، چون طرف معامله ما کسی است که خالق ماست خدائی که شریک ندارد و تنهاست و محال است که خداوند این سعادت را نصیب همه فرماید: مگر اینکه از زن و فرزند، جاه و مقام و دنیاپرستی و دیگر هوا‌های نفسانی بگذریم و عاشق شویم، باید در خط اسلام که همان خط خداست حرکت کنیم.

بارالها برای رسیدن به نعمت مقدس شهادت از خود توشه‌ای نداریم، اللهم الرزقنا توفیق‌الشهاده فی سبیلک؛ مرا هم جزء شهدا قرار ده.

امت اسلام! همانطوری که تا بحال ثابت کرده‌اید امام را تنها نگذارید که این است رمز پیروزی و رمز از بین بردن شرق و غرب جنایتکار و نوکران داخلی آن‌ها یعنی منافقین کوردل.

جبهه‌ها را خالی نکنید، نگذارید اسلحه شهدا بر روی زمین بماند، با هم اتحاد داشته باشید، پیرو واقعی ولایت فقیه و پشتیبان آن باشید، سعی کنید هر کاری انجام می‌دهید رضای خدا در آن باشد و از دیگران انتظار تقدیر و تشکر نداشته باشید و همیشه ذکر خدا را در دل داشته باشید، ذکر الله تطمئن‌القلوب تا آرامش بگیرید و این را هم نوید بدهم که پیروزی حتمی است.»

منبع: فارس

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi