شناسه خبر : 96573
یکشنبه 04 دي 1401 , 12:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تشییع شد

پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تشییع شد

تبریز- همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تشییع شد.

 استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم خطاب به دانشگاهیان گفت: شهیدان قطب نمای بصیرت هستند که در غبار فتنه‌ها راه درست و صحیح را به انسان‌ها نشان می‌دهند.

حجت الاسلام مجتبی نظری، در ادامه به فتنه‌های ایجاد شده توسط فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی در سال‌های اخیر این قدرت را داشته است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن شبهه ایجاد نموده و شایعه را در قالب واقعیت بیان کند.

وی همگان را به فراگیری بیشتر سواد رسانه‌ای توصیه نمود، و با اشاره به نقل قولی از سردار شهید قاسم سلیمانی، شرط شهید شدن را شهید بودن دانست و گفت: شهیدان با عمل و کردارشان مفهوم ارزش‌ها و تعلق داشتن به دنیای معنویت را به ما نشان دادند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز در این مراسم، گفت: شهید نعمتی از جانب خداوند است که ما از طریق این نعمت مسیر را می‌یاییم و هدایت می‌شویم.

حجت الاسلام رنجبر افزود: جامعه برای اینکه در مسیرش همیشه ثابت قدم بماند باید شناخت کاملی از شهید داشته باشد، ما باید با نگاه به اندیشه شهید در ادامه مسیر قرآن عترت و ولایت مصمم‌تر باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi