شناسه خبر : 98139
چهارشنبه 26 بهمن 1401 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیس مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با خانواده شهید عبدی‌زاده

 

خبرگزاری آنا، احمد صالحی‌آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به‌منظور بررسی و برنامه‌ریزی اردو‌های راهیان نور دانشگاهیان به استان خوزستان سفر کرده بود به دیدار خانواده شهید نوجوان خلیل عبدی‌زاده رفت.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی جزء شهدای مظلوم کشور هستند، گفت: ایثارگری و جانفشانی شهدا و مبارزان راستین انقلاب اسلامی، حافظ نظام و پیروزبخش این انقلاب بوده است.

صالحی‌آرا، وجود چنین شهدایی را موجب عزت و افتخار کشور دانست و افزود: خداوند منان را شاکریم که مادران و پدرانی در کشور با تربیت دینی و انقلابی چنین فرزندانی را تقدیم اسلام و کشور کرده‌اند.

دیدار رئیس مرکز شاهد دانشگاه آزاد با خانواده شهید نوجوان عبدی‌زاده چگونه گذشت؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در این دیدار با قدردانی از مهمان‌نوازی خانواده شهید و تلاش مرکز شاهد و ایثارگر در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: دیدار مسئولان با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه، انگیزه و احساس مسئولیت سنگین نسبت به ایثارگران می‌شود.

علی افروس افزود: در جا‌هایی که مشکلات کشور گره می‌خورد یاد شهدا می‌تواند گره‌ها را باز کند.

در پایان این دیدار علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌خصوص شهید عبدی‌زاده، لوح افتخار و سپاس از سوی رئیس مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به این خانواده شهید اهدا شد.

 شهید نوجوان خلیل عبدی‌زاده از شهدای چهارشنبه سیاه معروف اهواز بود که در ۱۶ سالگی توسط مأموران ساواک ترور و به درجه رفیع شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری آنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi