شناسه خبر : 99197
چهارشنبه 16 فروردين 1402 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۱۳۷رزمنده دفاع مقدس استان بوشهر در ماه رمضان به شهادت رسیدند

137 رزمنده دفاع مقدس استان بوشهر در ماه رمضان به شهادت رسیدند

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه این استان بیش از ۲ هزار شهید در ۸ سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: از این تعداد شهید ۱۳۷ رزمنده دفاع مقدس آن در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند.

خبرگزاری تسنیم، نعمت‌الله غلامپور ظهر امروز در نشست با فرماندار بوشهر با بیان اینکه مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرهنگ ترویج شهادت و خانواده معظم شهدا خدمت می‌کنند، اظهار داشت: کارکنان این نهاد افتخار می‌کنند به حوزه ایثار و شهادت خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی سرکشی از جامعه ایثارگران به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: توجه به مطالبات جامعه ایثارگری از اولویت‌ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با گرامیداشت ماه مبارک رمضان فضیلت‌های این ماه را برشمرد و افزود: برنامه بهار قرآن با شهدا به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به نیابت از هر شهید برگزار می‌شود.

غلامپور با اشاره به به پویش قرائت قرآن به نیابت از شهدا ادامه داد: این پویش مردمی که به صورت جزء‌خوانی و ختم کامل قرآن برگزار می‌شود به گونه‌ای طراحی شده که هر فرد به نیابت از یک شهید جزء و یا کل قرآن کریم را قرائت می‌کند.

وی ماه رمضان را یادآور رشادت‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: ماه مبارک رمضان در 8 سال دفاع مقدس رنگ و بوی دیگری داشت به‌گونه‌ای که از بیش از 2 هزار شهید دفاع مقدس استان بوشهر 137 رزمنده آن در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi