شناسه خبر : 99384
شنبه 26 فروردين 1402 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مسئولین بنیادشهیدمرکزبا خانواده‌های شهدای بهشهر و نکا

فاش نیوز - مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در شهرستان‌های بهشهر و نکا با خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
دیدار مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی بنیاد و مدیرکل بنیاد مازندران با خانواده‌های معظم شهدای بهشهر و نکا

به گزارش «ایثار»، عباس زارع نژاد مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سعید کهن‌سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با مادر سردار شهید «علی اکبر میرزایی» و با والدین معزز شهیدان والامقام مدافع حرم «محمدتقی سالخورده» و «عبدالرحیم فیروزآبادی» دیدار کردند و در این دیدارها ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهیدان، از صبر و استقامت این سه خانواده معزز تجلیل کردند.

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد در این دیدارها، سلام دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به این خانواده های معزز ابلاغ کرد.
گفتنی است، «علی اکبر میرزائی» فرزند «رمضان» دوازدهم خرداد ۱۳۳۶ در بهشهر به دنیا آمد و در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۶۵ در کسوت مسئول قرارگاه عملیاتی بدر در خاش به شهادت رسید.
شهیدان گرانقدر سالخورده و فیروزآبادی در دفاع از حرم آل ا... در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) در روستای انجیل نسام در بیت معزز شهید گرانقدر «اسماعیل بابایی» حضور یافت و درگذشت همسر شهید را به خانواده صبور و بزرگوارش تسلیت گفت.
شهید اسماعیل بابایی در 21 بهمن سال 1364 در عملیات والفجر هشت در فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi