شناسه خبر : 99629
جمعه 08 ارديبهشت 1402 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شریکان دزد و رفیقان قافله!

واضح است که این بنده خدا برادر جانباز ۷۰درصد قصد اهانت و جسارت نداشته و فقط خواسته دردمندانه...

فاش نیوز - دردمندانه نوشته است، «در ادارات دولتی افرادی که در سوریه جنگیدن به لحاظ اداری رزمنده محسوب نمی شوند؛ چرا که هیچ ابلاغیه ای و یا دستورالعملی ازسوی نهاد دولت به دستگاهای اجرایی خود مبنی بر اجازه شرکت به کارکنان خود صادر نکرده و افراد غیر اداری هم بدون مجوز دولت رفتند سوریه جنگیدن؛ مقام معظم رهبری اگر کلامی در مورد رزمندگان سوریه‌رفته فرموده اند، همه شفاهی و در دیدارهای عمومی برا مردم جامعه تبیین کردند و این به معنای مجوز رزمندگان از سوی دولت نمی باشد. چه بسا در زمان دفاع مقدس خودمان که مستقیما نیز جنگ میهنی و وطنی بود هم دولت وقت و مدیران دستگاهای دولتی بعد از برگشتن رزمندگان از جبهه جنگ به تخلفات اداری معرفی می کردند و یا بعضا با کسرحقوق و مزایا به عنوان غیبت غیرموجه
روبرو می شدند؛ حتی فرد اداری، بدون امضای مدیر مربوطه خود اجازه حضور در دفاع مقدس را نداشت.
این مطلب رو صرفا جهت اطلاع نوشتم؛ باپوزش.»

**********

واضح است که این بنده خدا برادر جانباز 70درصد قصد اهانت و جسارت نداشته و فقط خواسته دردمندانه، واقعیت موجود سیستم اداری را که حتی در زمان دفاع مقدس هم خشک و بی روح و بی شعور عمل می کرد، یادآور شود.
اما از سوی دیگر این نشان مظلومیت ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ست که گاه در درون این نظام و تشکیلات اداری با وجود افراد توجیه نشده و گاه نفوذی و مغرض و با همین مظلومیت توانسته از مشکلات ایجاد شده توسط دوستان ظاهری و دشمنانی که ممکن است در ادارات نفوذ کرده باشند با سیلی صورت خود را سرخ نگهدارد و در بسیاری زمینه ها به قله های اقتدار دست یابد.
این مظلوم مقتدر با وجود چمبره زدن چنین افرادی که شریک دزداند و رفیق قافله، تاکنون توانسته عزت خود و کشور را حفظ کند و ارتقاء دهد.

 

متأسفانه همیشه کسانی هستند که از مواهب جامعه و نتیجه زحمات دیگران بهره مند می شوند ولی کار خودشان فقط کارشکنی و نق زدن و منفی بافی و یأس‌فرینی است. اینان به مثابه دزدان سرگردنه در حقیقت عامل مشکلات و در عین حال طلبکار و زبان درازند. یعنی نه تنها باری از دوش کسی برنمی دارند بلکه خود باری بر دوش دیگران و جامعه هستند. اینطور افراد همان هایی هستند که همیشه بیشترین ادعای میهن‌دوستی و وطن‌پرستی و ملی‌گرایی را از خود بروز می دهند؛ ولی در بزنگاه ها جا می زنند و جاخالی می دهند؛ بلکه پشت دوست را خالی می کنند و حتی گاهی در زمین دشمن هم بازی می کنند.

به یاد داریم در زمان انقلاب و اوایل دفاع مقدس هم بسیاری از کسانی که فقط دم از نژاد ایرانی و آریایی و باستانگرایی می زدند و ادعای وطن دوستی و ملی گرایی شان سر به فلک می زد، جنگ که شروع شد، خود و فرزندانشان راهی اروپا و غرب شدند و مردم و جوانان غیرتمند و حامی دین و میهن را با نامردی تنها گذاشتند. بسیاری از اینان حتی مرام و معرفت این را هم نداشتند که حتی به صورت زبانی هم که شده مسئولیت حداقلی دینی و میهنی خود را به انجام برسانند و از هم میهنان خود در میدان نبرد و دفاع از مرز و بومشان حمایت کنند. اینطور افراد همیشه بوده اند و خواهند بود و الان هم هستند. اما و فقط روسیاهی برای زغال می ماند!

|| علی حق‌پرست

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi