شناسه خبر : 99753
شنبه 09 ارديبهشت 1402 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون رئیس‌جمهور: ۸ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد استخدام شدند

معاون رئیس‌جمهور: 8 هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا استخدام شدند

فاش نیوز - معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه مشکل حوزه اشتغال باید منطقه‌ای برطرف شود، گفت: سال گذشته ۸ هزار نفر از ۳۳ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به بالا استخدام شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در دیدار با امام جمعه سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم کردستان، مردمان غیور و مظلومی هستند که از ابتدای انقلاب تاکنون مورد هجمه و در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدای کردستان یک ویژگی‌های خاصی داشته که گاهی مظلوم هم واقع شده‌اند، گفت: هنوز دست‌های شیطنت‌آمیزی که در جنایت‌ها و به شها ت رساندن برادران و خواهرانمان نقش داشته، ممکن است خانواده‌های شهدا که برای این نظام جانفشانی کرده‌اند، را ناراحتی کنند.

معاون رئیس‌ جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور رسیدگی مادی و حفظ جایگاه معنویت و شانیت خانواده‌های شهدا را جزو بزرگترین وظایف خود و همکارانش عنوان و تصریح کرد: اگر امنیت و آرامشی وجود دارد، به خاطر مجاهدت‌های شهداست که نسبت به انقلاب و کشور دَین خود را ادا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در جریان دفاع از انقلاب از اقوام و مذاهب مختلف، شهدای زیادی تقدیم کشور کردیم، افزود: نقش برادران و خواهران اهل‌سنت به ویژه در کردستان که خط تماس و جبهه مقابله با دشمنان بوده، پررنگ‌تر بوده است.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد:  امروز برای عرض تشکر و قدردانی از زحمات شخصیت برجسته استان، خدمت ماموستا رستمی رسیده‌ام.

وی با تاکید بر اینکه مشکل حوزه اشتغال باید منطقه‌ای برطرف شود، گفت: سال گذشته 8 هزار نفر از 33 هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا استخدام شدند، اما 40 درصد از این عزیزان زیر دیپلم و در رشته‌های مختلف هستند.

معاون رئیس‌ جمهور درباره وضعیت مزارهای شهدا، افزود: در صددیم که مزار شهدا تبدیل به کانون‌های فرهنگی معنوی شود و امسال نیز در این راستا، تمام شب‌های قدر در مزار شهدا برنامه‌های خاص برگزار کردیم.

وی با اذعان به اینکه در تامین مسکن برای والدین شهدا بر اساس قانون تنها مجاز به ارائه وام هستیم یادآور شد: سال گذشته مبلغ این تسهیلات 400 میلیون تومان بو که امسال در تلاشیم که این میزان به 500 یا 600 میلیون تومان افزایش یابد.

رئیس بنیاد شهید کشور ابراز داشت: همه با هم در برابر خانواده‌های شهدا مسئول و وظیفه خدمتگزاری داشته و باید این فرهنگ نهادینه شود.

اینستاگرام
اگر اون دنیایی وجود داره شما باید جواب من بچه جانباز۷۰درصد قطع نخاع بدید که برای یه شغل چند بار اومدم التماس کردم بهتون اخرشم رفتم اسنپ صبح تا شب پشت فرمون پس حرف نزنید اقای دولت سلام انشالله این شرایطی که برای مادرست کردید سر عزیز هاتون بیاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi