شناسه خبر : 99952
دوشنبه 18 ارديبهشت 1402 , 16:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران زنجانی چشم انتظار تکمیل مرکز توانبخشی

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امو ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه مسؤولان در صدد رفع مشکلات مجموعه توانبخشی ایثارگران از جمله رفع تعارض زمین مجموعه هستند، گفت: کلینیک این مجموعه برای تکمیل به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

ایثارگران زنجانی چشم انتظار تکمیل مرکز توانبخشی/ پیک دارویی والدین شهدا با کمک پست اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس برزگر، مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران استان زنجان، در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از تدوین برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت به صورت هوشمند خبر داد و اظهار کرد: این اقدامات رصد و ارزیابی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مرکز توانبخشی مصوب شده است، اظهار کرد: ۲۰ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته است، منتهی با توجه به تورم موجود در جامعه، تکمیل این پروژه هنوز نیاز به تخصیص اعتبار دارد.

 ایثارگران منتظر تکمیل مرکز توانبخشی

وی با اشاره به اینکه پروژه بعد از توقف در سال ۱۳۹۸ و با پیگیری‌های انجام شده استارت مجدد خورده است، تصریح کرد: در صورت عدم تخصیص اعتبار پیمانکار امکان ادامه کار را نخواهد داشت در حالی که ایثارگران انتظار ارائه خدمات را دارند.

برزگر با بیان اینکه مرکز توانبخشی در سه فاز فرهنگی که بهره‌برداری از آن آغاز شده، مرکز توانبخشی و فاز ورزشی در دست احداث است، ادامه داد: با توجه به اینکه جامعه ایثارگری کشور به سن کهولت رسیده و یا در آینده نزدیک خواهند رسید نیازمند ارائه خدمات هستند که تکمیل این مرکز می‌تواند ما را در ارائه خدمات یاری کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه اکثر استان‌های همجوار موفق به تکمیل و بهره‌برداری از مرکز توانبخشی شده‌اند، ادامه داد: جای سوال این است که چرا در استان زنجان این مجموعه تکمیل نشده است از این رو انتظار ارائه خدمات به جامعه ایثارگری استان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان در صدد رفع مشکلات مجموعه توانبخشی از جمله رفع تعارض موجود در زمین این مجموعه هستند، ادامه داد: کلینیک این مجموعه برای تکمیل حداقل به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

برزگر دومین موضوع حوزه ایثار و شهادت را ساماندهی گلزار شهدا اعلام و تصریح کرد: ۵ میلیارد تومان اعتبار برای این حوزه تخصصی یافته بود که ۲ میلیارد تومان آن توسط استان تامین و پیگیری برای تامین ۳ میلیارد تومان از بنیاد مستضعفان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر گلزار ۲ هزار و  ۷۱۱ گلزار از مجموع ۲ هزار و ۸۹۶ گلزار شهدا تکمیل شده است، ادامه داد: باقیمانده گلزار شهدا هم به مرور تکمیل خواهد شد که نیازمند تامین اعتبار است.

اجرای پیک دارویی با همکاری پست

وی با تاکید بر اینکه کارهای بر زمین مانده حوزه فرهنگ در امور ایثار و شهادت زیاد است، تاکید کرد: وظیفه ما تبیین شیوه عملی شهدا است که این مهم نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

برزگر با تأکید بر پیگیری امور درمان والدین شهدا افزود: در این مورد درصدد اجرای پیک دارویی با توجه به نیاز والدین شهدا با همکاری پست هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi