شناسه خبر : 30587
سه شنبه 16 دي 1393 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

الگو و نمونه ی صبر و مقاومت

مادران شهید الگو و نمونه صبر و مقاومت هستند
 

به گزارش «ایثار»، آیین تجلیل از عوامل شیار143 در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و  در این آیین از نرگس آبیار نویسنده و کارگردان، گلاره عباسی بازیگر و  روح الله نور موسوی نماینده اکران فیلم با اهدا لوح یادبود تقدیر شد.

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیل از عوامل شیار 143، گفت: مادران شهید الگو و نمونه صبر و مقاومت هستند.

خدابخش مرادی نافچی افزود: سینما بهترین زبان برای بیان این رشادت ها و ایثارگری هشت سال دفاع مقدس است.

وی گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای ماندگار از گذشت و ایثار ملت ایران به ویژه مادران شهیدان است، که برای همه نسل باقی می ماند و این ایثار و رشادت ها از طریق سینما و زبان هنر برای نسل های اینده تبیین و بازگو شود.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در هشت سال دفاع مقدس دو هزار و 400شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

علی رسولی افزود: فیلم شیار 143 باعث شد بسیاری از خانواده ها دوباره با سینما اشتی کنند.

مهدی حسن زاده مسوول امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: این فیلم با استقبال خوب مخاطبان در شهرکرد مواجه شد. این فیلم به دلیل پرداخت مادرانه در بین مخاطبان اثر گذار بوده است.

نماینده تهیه کننده فیلم شیار 143 در چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با اکران فیلم سینمایی شیار 143 از سه مادر شهید تجلیل شد.

سولماز همت زاده افزود: این آیین با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری و مجتمع شهرکرد اجرایی شد.

گفتنی است: فیلم شیار 143 روایت زندگی و انتظار یک مادر شهید است و اکنون در سینما بهمن شهرکرد در حال اکران است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi