شناسه خبر : 31528
سه شنبه 14 بهمن 1393 , 08:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مسئولان شهرستان خلخال با خانواده شهدا



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز فرماندار خلخال، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه خلخال و بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده یک شهید و دو جانباز جنگ تحمیلی دیدار و از آنان دلجویی کردند.



 

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه خلخال با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: صبوری خانواده معظم شهدا درسی بزرگ برای جامعه ماست و ما مدیون شهدا هستیم.

سرهنگ مصطفی کریمی تصریح کرد: هر شهیدی که در راه این وطن جان خود را فدا کرده برای ایستادگی این پرچم دینی و اسلامی قدم برداشته و اکنون وظیفه ادامه راه بر عهده ماست.

وی گفت: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و‌ آزادگان باشند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال سرکشی و دلجویی از خانواده معظم شهدا را وظیفه مسئولان در شهرستان دانست و افزود: باید تمام وقت مسئولان برای تکریم خانواده معظم شهدا باشد.

در این دیدار مهدی احمدی فرماندار خلخال نیز خانواده معظم شهدا را نماد ایستادگی و امید در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس زحمات زیادی برای این انقلاب و نظام کشیده شده که همه را مرهون زحمات شهدا و ایثارگران هستیم.

در پایان این دیدارها لوح سپاس و هدایایی به خانواده معظم شهید غلامرضا‌ نباتعلی‌زاده و جانبازان اسلام جوادی و ذوالفقار بیابانی اهدا شد.

در ادامه نمایشگاه عکس و پوستر دهه فجر با حضور فرمانده سپاه ناحیه خلخال در مرکز دانشکده علمی -کاربردی مهارت خلخال افتتاح شد.

همچنین مسابقه تیراندازی با کلت بادی با شرکت ادارات در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی پوریای ولی خلخال برگزار شد.

علاوه بر مسابقات تیراندازی، مسابقات والیبال روستایی در سالن حجاب، مسابقات کارگری با شرکت چهار تیم در سالن کارگران خلخال، مسابقات فوتسال مدارس جام فجر در سالن شهدای دو هزار نفری پوریای ولی و دیدار با مددجویان کمیته امداد و بهزیستی برگزار شد.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi