شناسه خبر : 36670
پنجشنبه 22 مرداد 1394 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درد دنیا، درد دندان!

جانباز 60% - دندانم درد آمد. به سراغ یک دکتر رفتم. مرا به صندلی چسباند، با نیشتری کامم را خونین کرد. دردش وحشت آور بود. احتیاج به عکس برداری شد.
خلاصه مبلغ 150 تومان خرجمان شد. من نمی دانم بیمه طلایی شما فقط یک نام زیبا دارد؟!
بیچاره همسران جانبازان چه زجری کشیدند در این سال ها!
به حسابش فیش این هزینه را به دفتر بیمه برده اند. بنده خدا خندیده و گفته خرج دندان را نمی دهیم!

  آخر برادرم شهیدی!  ما پنج نفریم. هرنفر 33 دندان دارد. می شود 165 دندان !

آخر برادر ! چطور است خرج دندان نمی دهید؟ بشر دوپا بیشتر دردش در دنیای خاکی درد دندان است. پس بفرماید هزینه چه را می دهید برادرم؟
این بیمه طلایی از خودتان.  مارا به درد پریشانی خویش رها کنید.
دادار یارتان
جانباز 60 درصد

اینستاگرام
سلام یکی از قرص های مصرفی اعصاب و روان، آمی ترپتین 50میلی است برای دندان درد مناسب است،بلکه بی حس کننده است.
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما این داروها را بخوریم و عده ای در کشور پول پارو کنند و به ایثارگران ظلم کنند.
چرا@@@@@@@@@ .........خدا ا ا ا ا ا ا تا ا ا تا ا ا ا ا
سلام بر محمد رضای عزیز. آقای محمد رضا جان من هشت سال تحت نظر دکتر اعصاب و روان بودم و یکی از داروهایی را که استفاده میکردم همین قرص آمی تریپتلین 50 بود که واقعآ ناراحتیم را چند برابر کرد و ضمن اینکه عوارض بسیار شدیدی برایم بوجود آوردناراحتی روحیم را هم تشدید و بدتر شدم. همین قرص اگه خارجیش در دسترس باشد خیلی نتیجه بخش خواهد بود. البته همانطور که فرمایش کرده ای ذره ای از آن شدیدترین دندان درد را تسکین میدهد. بنده هم اکنون قرص بوپروپیون 150 ساخت کشور سویس شبی دو عدد می خورم و خوب است حسابی انسان را آرام میکند.قبلآ تمام داروخانه ها از این قرص داشتند اما الآن مواد مخدر آن را زیر سلطه ی خودش برده و مثل سابق در دسترس نیست و بصورت قاچاق و در بازار سیاه هر عدد هشت هزار تومان میفروشند فکر کنم که فقط در کرمانشاه اینطور باشد. تو را بخدا محمد رضا جان اگه در شهر شما این قرص پیدا میشود و مثل سابق به قیمت هم هست مقداری برایم بخر و اگه زحمت نیست از طریق پست برایم بفرست بسیار بسیار ازت ممنون میشوم و پولش را هم تقدیم خواهم نمود. با سپاس فراوان.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi