شناسه خبر : 91556
یکشنبه 26 تير 1401 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«ایلام» قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال ایثارگران

تیم فوتسال جانبازان استان ایلام موفق به کسب عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال دسته یک ایثارگران کشور شد.

 

«ایلام» قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال دسته یک ایثارگران آخرین روز از شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال دسته یک ایثارگران کشور پنجشنبه ۲۳ تیرماه با برگزاری دو مسابقه رده‌بندی و فینال آغاز که در پایان تیم ایلام موفق به کسب عنوان قهرمانی و تیم‌های سیستان و بلوچستان، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب به مقام‌های دوم تا چهارم مسابقات رسیدند.

در آخرین روز این مسابقات در بازی رده‌بندی سمنان موفق شد با نتیجه شش بر چهار مقابل کهگیلویه و به ویر احمد به پیروزی دست پیدا کند و در بازی فینال نیز ایلام موفق شد با نتیجه دو بر صفر سیستان و بلوچستان را شکست دهد. در پایان پرویز طهماسبی از تیم ایلام به‌عنوان آقای گل و فنی‌ترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

آیین اختتامیه و اهدای جوایز به تیم‌های برتر این مسابقات از ساعت ۱۲ با حضور سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولان برگزار شد.

شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال دسته یک جانبازان کشور از شنبه ۱۸ الی پنجشنبه ۲۳ تیرماه با حضور ۲۰ تیم از استان‌های کشور به همت اداره‌کل امور ورزشی و اردویی و انجمن فوتبال بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی استان البرز در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار واقع در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز برگزار و در پایان دو تیم ایلام و سیستان و بلوچستان به دسته برتر مسابقات صعود کردند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi