شناسه خبر : 103638
دوشنبه 27 شهريور 1402 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان والامقام کریمی نژاد از استان مازندران آسمانی شد

فاش نیوز - حاجیه خانم سیده مریم کلانتریان مادر صبور شهیدان والامقام فرشاد و فرزاد کریمی نژاد از شهرستان کلاردشت مازندران آسمانی شد.
 
مادر شهیدان والامقام کریمی نژاد از استان مازندران آسمانی شد

به گزارش ایثار، حاجیه خانم سیده مریم کلانتریان مادر صبور شهیدان والامقام فرشاد و فرزاد کریمی نژاد از شهرستان کلاردشت مازندران بود که پیش از ظهر امروز 26 شهریورماه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید والامقام فرشاد کریمی نژاد متولد یکم آذر ۱۳۴۲ بود که سوم مرداد ۱۳۶۳ در جزیره مینو به شهادت رسید. شهید گرانقدر فرزاد کریمی نژاد نیز متولد یکم فروردین سال ۱۳۴۳ بود که در تاریخ ۲۳ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پی درگذشت مادر شهیدان کریمی نژاد، مدیرکل بنیاد مازندران با صدور پیام تسلیتی گفت: شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن، هنر مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران، افتخاری ماندگار آفریدند.
وی در بخشی دیگر از پیام خود بیان داشت: اینجانب درگذشت حاجیه خانم سیده مریم کلانتریان مادر فداکار شهیدان والامقام فرشاد و فرزاد کریمی نژاد را به جامعه بزرگ ایثارگری به ویژه بیت شریف و معزز شهیدان گرانقدر کریمی نژاد تسلیت عرض نموده، برای آن مادر بزرگوار، رحمت واسعه الهی و هم نشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدش مسألت دارم.

گفتنی است که زمان و مکان مراسم تشییع پیکر پاک مادر معزز شهیدان گرانقدر کریمی نژاد متعاقبا اعلام خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi