شناسه خبر : 40111
سه شنبه 24 آذر 1394 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ناگفته های یوسف مجتهد ازتحقیق وتفحص بنیاد

درپی اظهارات عجیب و تأمل برانگیزعضو هیئت رئیسه و نماینده کرمانشاه درمجلس مبنی براینکه "در بررسی نتایج تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هیچگونه مستنداتی برای اظهارات مطروحه وجود ندارد"، یوسف مجتهد، سرتیم گروه تفحص مجلس از بخش اقتصادی بنیاد به این اظهارات مصری واکنش نشان داد.

 فاش نیوز -  درپی اظهارات عجیب و تأمل برانگیزعضو هیئت رئیسه و نماینده کرمانشاه درمجلس مبنی براینکه "در بررسی نتایج تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هیچگونه مستنداتی برای اظهارات مطروحه وجود ندارد"، یوسف مجتهد، سرتیم گروه تفحص مجلس از بخش اقتصادی بنیاد به این اظهارات مصری واکنش نشان داد.

چندی پیش "عبدالرضا مصری"سخنگوی هیئت رییسه مجلس به رسانه ها گفت: در بررسی نتایج این تحقیق و تفحص هیچگونه مستنداتی برای اظهارات مطروحه وجود ندارد که این مسئله از‌‌ همان بند یک گزارش قابل مشاهده است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در پاسخ به این سووال که علت تاخیر قرائت گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در صحن علنی مجلس چیست، یادآور شد: نتایج هر تحقیق و تفحص باید به مصوبه کمیسیون و کمیته مربوطه درآید تا بتوان از آن طریق این گزارش را در دستور صحن قرار داد.

وی افزود: من یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص بنیاد شهید هستم و در جلسات آن حاضر بودم و متاسفانه در بررسی نتایج این تحقیق و تفحص هیچگونه مستنداتی برای اظهارات مطروحه وجود ندارد که این مسئله از‌‌ همان بند یک گزارش قابل مشاهده است و بنابر تحقیقات ما برخی از این اظهارات به دلیل شکایت‌های برخی کارمندان بنیاد شهید و حب و بغض‌های شخصی مطرح شده است.

مصری تصریح کرد: در راستای بررسی تحقیق و تفحص بنیاد شهید گزارشی که تهیه شده بود تغییر کرد و گزارش ۷۲ صفحه‌ای ابتدایی به ۱۲ صفحه کاهش یافت و در ‌‌نهایت گزارش ۱۲ صفحه‌ای موجود همچنان با‌‌ همان مشکلات رو به رو است و باز در‌‌ همان پاراگراف نخست فاقد استدلال و مستندات لازم است و حتی اعضای کمیسیون مربوطه هم نسبت به عدم وجود مدارک و مستندهای لازم در این تحقیق و تفحص انتقاد دارند.

درهمین رابطه یوسف مجتهد، سرتیم گروه تفحص مجلس از بخش اقتصادی بنیاد درگفت وگو با فاش نیوزبه این اظهارات مصری واکنش نشان داد.
 متن این گفت وگو را می خوانید:

فاش نیوز:  نظرتان درباره ادعاهایی که نسبت به نتیجه تحقیق وتفحص شده چیست؟

یوسف مجتهد: ادعا شده که در گزارش تحقیق وتفحص از بنیاد  حب و بغض  دخالت داشته یا حرف های غیر مستند هستند، مدرک کافی ندارند ... این ها مطالعه کافی و دقیق نشده و....این ادعایی که برخی از آقایان کرده اند که من فکر می کنم بیشتر تحت تاثیر دستگاه های اجرایی قرار می گیرند یعنی این ها خودشان را نماینده مردم و مجلس می دانند ولی در بحث این چنینی که جایگاه مجلس یک جایگاه نظارتی است، متاسفانه در قبال دولت و دستگاه های اجرایی منفعل عمل می کنند و نمی توانند واقعا" حقی را که قانون در اختیارشان گذاشته است خوب ادا کنند نسبت به مردم و نسبت به جامعه، نمی توانند به وظیفه خودشان عمل کنند.

فاش نیوز: مطلبی که گفته شده  اهانت آمیز هم هست یعنی مثلا" این گروهی که  این همه مدت وقت گذاشتند، هزینه کردند رفتند یک کاری را انجام دادند حالا به این راحتی بیایند و بزنید زیرش و بعد ...

- مشکل می دانید کجاست؟ مشکل این است که اولا" این افراد خودسرانه که انتخاب نمی شوند خودشان خودشان را که به مجلس تحمیل نمی کنند. من اتفاقا" می خواهم بگویم که مجلس شان خودش را حفظ نمی کند متاسفانه

من این را به آقای لاریجانی هم طی یک نامه ای که دادم به آقای خجسته گفتم بدهید به ایشون .. واقعا" شأن مجلس را این ها حتی زیر سوال می برند. آن جایگاه رفیعی که مجلس دارد.

فاش نیوز: این مسائل تحقیق و تفحص را لوث می کند.

- اگر این ها تازه با خود اعضای تفحص هم مشکل داشتند همان اول تایید نمی کردند. لیستی داده می شود به حراست مجلس .. حراست مجلس بررسی می کند و بعد از تأیید صلاحیت، حکم این ها زده می شود برای ورود به دستگاه های اجرایی. پس بدون مطالعه نیست. حال که با این مکانیزم و این سازوکار ساختار این ها وارد سیستم تفحص می شوند باید مورد حمایت نماینده ها قرار بگیرند اگرنه از جانب چه کسی می روند؟!

اگر هم ایرادی دارند در طول رسیدگی باید بیایند تذکر بدهند. این ها هیچکدامشان حتی به خودشان زحمت ندادند به جلسات گروه ها مراجعه بکنند منتها ادعای باطل می کنند. مطالعه نکرده می خواهند به قول معروف ورود پیدا کنند. حتی جلساتی که ما می گذاشتیم برای توجیه گام به گام، پیشرفت کار را توضیح می دادیم خیلی از آقایان شرکت نمی کردند، هیچ وقت به حد نصاب نرسید. یعنی این ها یک کاری را انجام دادند حالا نیتشان و هدفشان از این کار چیست واقعا"؟ غیر ازمبارزه با مفاسد در نظام اداری و نظام اقتصادی که نیست.

الان هم رتبه مفسد اداری مان رتبه خیلی بالایی است، بین صد و خرده ای کشور تاسف برانگیز است. در نظام  اداری ما چرا این اختلاس ها به وقوع می پیوندد؟ چرا مشکلات در نظام بانکی ما هست، در نظام اداری ما هست، در شهرداری ها هست هرجا را که دست بگذارید می بینید کلی مفسده وجود دارد.

خب مجلس بیش از 60 - 70تا تفحص انجام داده، خروجی اش چه بوده؟ به مردم اطلاع بدهند! آیا این جایگاه نظارتی مجلس است؟! قطعا" برای این تفحص ها هم همین بلا سرش می آورند ... طبیعی است دستگاه های اجرایی رایزنی می کنند. نمی گویم همه ولی می گویم یک امر طبیعی است که این ها راه می افتند رایزنی و لابی می کنند، سعی می کنند خدشه وارد کنند به تفحص ها.. سعی می کنند مانع بشوند و نگذارند کار پیش برود کمااینکه این اتفاق افتاد؛ به شدت مانع بودند. حالا سوابقش هم هست در این باره... ولی آقاین گوش نمی کنند. مثل اینکه از قبل پیش داوریشان را کرده اند. یعنی اینها تحت تاثیر جریانی قرار گرفته اند که گزارش تحقیق و تفحص مسکوت بماند. بدون تعارف دنبال این هستند. اگر آقایان ادعا دارند این ها  فاقد مدرک است ما حاضریم هرکس .. چه مدیران اجرایی، چه نمایندگان محترم مجلس و چه آنهایی که ادعا دارند بیایند منتها در محضر افکار عمومی و مرجع صلاحیت دار قضایی به مناظره بپردازیم.

افکار عمومی را ما چه کسانی می دانیم؛ رسانه ها و ایثارگران، چون حق ایثارگران است. در حضور ایثارگران اگر واقعا" این ها حسابشان پاک است و یا آنها ادعاهایی دارند که می توانند ثابت کنند، ما حاضریم مناظره کنیم. راحت! هر موضوعی را هم از گزارش می خواهند انتخاب کنند یعنی انتخاب را به عهده خودشان می گذاریم.

بحث این است که به هرحال اتفاقاتی افتاده است. ما دراینجا به محتوا ورود پیدا نمی کنیم ولی از لحاظ شکلی من وظیفه خودم می دانم از اعضایی که جمع کردند، صلاحیتشان تأیید، شد ورود به این قضیه کردند و مظلوم واقع شدند دفاع کنیم.

فاش نیوز: در واقع لازم است که یک اعاده حیثیتی از اعضای تیم تحقیق وتفحص بشود.

- ما به مجلس نامه دادیم و تقاضا کردیم که به هر حال مجلس اگر واقعا" به دنبال این است که ... مانمی خواهیم جنجال بشود چون ما نمی دانیم نیت آنهایی که این حرف ها را زدند چیست. اگر بیایند و  در معرض مناظره قرار بگیرند ما آنجا نیت هایشان را زیر سوال می بریم ناچار می شوند بگویند که برای چه دفاع چشم بسته را می کنند.

حالا من نمی خواهم بگویم ولی شاید بعضی از اینها در این مجموعه ها وابستگانشان مسئولیت گرفته اندو... مسئولیت دارند یا موارد دیگری وجود دارد ... این ها را ما الان نمی گوییم.

فاش نیوز: خود اینها که می گوئید همان فساد اداری و اقتصادی می تواند باشد.

- قطعا" همین است. یعنی وقتی من یک پوششی می گذارم روی یک قضیه ای .. خودم هم شریک آن فساد هستم وگرنه چه ابایی دارم؟ پرونده ای آماده شده است، مدارکی مستند شده، تازه ما مستند گفتیم و نامه ها را هم ارائه داده ایم. ضمائم پرونده است. آقاین مانع ورود می شدند .. مانع بحث می شدند ، بعضی مستندات را نمی دادند، حتی چون می دانستند محدودیت زمانی وجود دارد برای تفحص.. با تأ خیر می دادند.

شما وقتی که گزارش یک شرکت را بررسی می کنید اگر با تأخیر مدارکش بیاید طبیعی است توی شرکت دوم هم با همین تأخیر مواجه می شوید. شما ببینید توی این دوره ی کوتاه مثلا" 30 شرکت را باید بررسی کنید، چند تا بیشتر را نمی رسید.

طبیعت کار است که آنها مانع بتراشند. دستگاه اجرایی است، نمی خواهد لو برود مسائلش ... به قول معروف شیطنت می کند در مسیرکار. اما شمای نماینده چرا داری چشم بسته دفاع می کنی؟ ما جالب است که حتی گزارش ها را در قالب فلش... مموری به آقایان دادیم ولی مطالعه نکردند، یک ماه بعد گفتیم: خب مطالعه کردید نقطه نظراتتان را بگویید ... دیدیم هیچکدام مطالعه نکرده اند. خیلی هایشان که اصلا" نیامدند.

جالب است بعضی از گزارش ها که محرمانه بود وبه ما می گویند محرمانه است... وقتی تحویل می دادیم می دیدیم دستگاه های اجرایی مورد تحقیق و مدیرانشان  زودتر از ماها از این گزارش های مثلا" محرمانه مطلع شده اند.

معلوم است که نفوذ کرده بودند، روزنه ایجاد شده بود، گزارش ها می رفت و می رسید به دست آقایان ... اگر این گزارش ها محرمانه است آقایان به چه حقی این گزارش ها را به افراد می دهند. خب این ها نشان دهنده این است که واقعا" تفحص در کشور ما یک امر جدی نیست. اگر این امر واقعا" یک امر جدی بود امروز خیلی از مدیرانی که مفسده داشتند .. مجازات شده بودند و خیلی از مفاسد جلویش گرفته می شد، نه اینکه روز به روز ما شاهد رشد این مسائل باشیم طوری که نمایندگان بعضی هایشان که واقعا" دلسوزند و می دانند که فساد اقتصادی چه لطمه هایی می زند به پیکره دستگاه های اجرایی ما و پیکره کشور و اعتماد عمومی را هم سلب می کند. مهم این است که اگر با فساد مبارزه نکنیم اعتماد عمومی سلب می شود و سلب اعتماد عمومی بزرگ ترین خیانتی است که ما به کشور می کنیم.

فاش نیوز: در واقع این نبود نظارت کافی و درست و به نتیجه نرساندن آن از سوی مجلس و لوس شدن آن، فساد راتشدید می کند.

- من به عنوان یک فرد از این جامعه شدیدا" به عملکرد مجلس در ابعاد نظارتی اعتراض دارم. من معتقدم مجلس که به وظیفه خودش عمل نمی کند، با چشم پوشی باعث جسارت و سرعت رشدفساد در کشور می شود. این درحالیست که آقایان  طبق قانون قدرت و امکان این را دارند که در همه ابعاد دستگاه های اجرایی ورود پیدا کنند و ببینند چه اتفاقی دارد می افتد.

می گویند: آقا بعضی از این مفاسد را خود ما کشف کرده بودیم. خب درست، ولی چرا یک سیستم اداری این همه مدیران فاسد باید بیاورد که دائما فساد اقتصادی در مجموعه ها اتفاق بیفتد. خود این یک ایراد است. بدبختی این است که فکر می کنند تفحص این است که فقط بروند فساد را کشف کنند. می روند ببینند ساختارهای نظارتی خوب چیده شده است؟ می روند ببیند انتصاب ها خوب چیده شده است؟ افراد در صلاحت های خودشان هستند یانه؟ شما وقتی ببینی در جایی فسادهایی که کشف شده زیاد باشد می فهمیم که اینجا اصلا" مسئله دارد. باید یک تغییر اساسی در آن انجام بگیرد. این که افتخار نیست بگوئیم مدیر می گذاریم؛ در بیمه می بینم مشکل درست می کند... در صرافی می بینم مشکل درست می کند، در سرمایه گذاری می بینم مشکل درست می کند.  در شرکت ها می بینم مشکل درست می کند ... پس معلوم است آنجا اصلا" نظام ارزیابی و بررسی صلاحیت برای انتصاب مدیران وجود ندارد.

فاش نیوز: در واقع با این گفته شما ناظر برای اصلاح و ازمیان بردن فساد هم مسئولیت دارد.

- قطعا" وقتی ببیند صلاحش .... یک چهارچوب دارد . من ملک شخصی ام نیست که ازبیرون دوست داشتم آوردم توش کار کند.

من وقتی می خواهم در بخش اقتصادی آدم های کارکشته که صلاحیت هایشان بررسی شده است نه کسانی که در هیئت های تخلف حکم دارند یا در دیوان عدالت اداری حکم دارند، یا مسائل این چنینی را را بیاورند ... خب من دارم حمایت از فاسد می کنم. بحث این است که ابعاد این قضیه را آقایان فکر می کنند باید تفحص راه بیفتد برود فقط فسادهایی را کشف کند که هیچ کس کشف نکرده است. کمااینکه این جور موارد هم کشف شد.

فاش نیوز: آقای مجتهد گیرم بعد از که لطف کنند هنر کنند گزارش تحقیق و تفحص را هم بخوانند .. بعدش چه؟ آیا بعدش نباید پیگیری شود؟

- قانونا" چرا. باید به دستگاه قضایی ارجاع داده شود... تازه کار اصلی آنجا شروع می شود. حتی اگر صحت گزارش تأیید شد و قرائت شد، ما اصلا" خیلی سرنخ ها داریم که زمان محدود اجازه نداد به آن ها ورود پیدا کنیم. این دیگر وظیفه قوه قضائیه است که ابعاد آن را مشخص کند.

عرض کردم که ورود به محتوا به عهده خود آقایان است. هر چه خواستند خودشان بخوانند و هر چه خواستند انجام بدهند اما وظیفه من دفاع از اتهاماتی است که به اعضا گروه تحقیق و تفحص از بنیاد زده شد. اتهامی که هرکدام از نماینده ها زده بودند مدارا کردیم، حرمت نگه داشتیم، فقط مکتوب ارجاع دادیم تا حدودی. وگرنه اگر قرار باشد ماهم رسانه ای کنیم باید جواب یک یک این ها را به کلی بدهیم و چه گندهایی زدند یعنی آن موقع برویم سر پرونده های خودشان. همان آقایی که دفاع می کند خوش پرونده دارد در بازرسی کل کشور. نسبت به مسائل تجاری خودش.

که پرونده اش الان پیش خود ماست. یا آن آقایی که دفاع می کند از نحوه پرداخت وام توسط بانک ها .. می گوید آقا وام دوست داشته بدهد؛ اعتبار سنجی یعنی چه؟ وام دوست دارد به این آقا بدهد چه ربطی دارد. این را ما قبول نداریم. نظام بانکی این را نمی گوید چون خودش این طوری رفته وام گرفته برای وابستگانش ، دفاع می کند...

چون خودشان این طوری می گیرند دیگر برایشان قبحش شکسته. خب چرا همین وام ها را به مردم نمی دهند؟ چرا وقتی می خواهند 3میلیون وام ازدواج بدهند پدر مردم را در می آوردند اما وام میلیاردی را به راحتی به توصیه و سفارش آقایان می دهند. بحث این است که فساد از همین جا شروع می شود. لازم نیست طرف برود به قول معروف .. بعضی ها فکر می کنند اختلاس و دزدی و این ها از بانک این است که مثل فیلم ها تونل بزنند .. و بروند بانک مثلا خزانه بانک را خالی کنند. این می شود دزدی! هرکدام از مقررات را رعایت نکنی و به سهولت امتیاز بدهی این خودش نوعی سوءاستفاده از اعتبارات کشور است ! چه فرقی می کند. خب اگر این گونه است به همه ساده بدهید. چطور بچه های شهدا که می خواهند استفاده بکنند پوستشان را کنند آخر هم نمی دهند؟

آدم از اینجا ناراحت است که آقایان برای خودشان یک حریم امنی درست کرده اند و هر کدام با حمایت همدیگر هر کاری دلشان می خواهد می کنند.

کسی هم نیست توی کشور بگوید آقا چرا مثلا" این اتفاقات می افتد؟ این است که حالا باید این ها را تا آنجایی که می شود از مسیر قانونی اش پیگیری کرد ببینیم چه می شود. اگر نتیجه داد که داد، اگر نداد آن موقع آدم باید تأسف بخورد به حال خیلی از آقایان و منتظر بشود مجلس برای بعدی ... من خودم که باور کنید دیگر به این نتیجه رسیدم به خیلی از کسایی که تو این دوره رای داده بودم دیگر رای ندهم چون حس می کنم خاصیتی ندارند.

وقتی نماینده خاصیتی برای مردم نداشته باشد چرا یک صندلی را اشغال کند؟ به کسی رأی بدهیم که جرأت وجسارت برخورد با اینطور چیزها را داشته باشد.

فاش نیوز: نمایندگان اگر از تفحص کنندگان که مأموران خودشان هستند بناحق هم دفاع کنند پذیرفته تراست تا اینکه بیایند فرستادگان خودشان را با اتهام وتهمت لکه دارکنند.

- به قول معروف اگر هم ایراد درون سازمانی کارشناس مربوطه را بخواهند بگویند آقا از نظر ما اینجا ایراد است. کارشناس جواب می دهد دیگر.

کارشناسی که رفته بانک را بررسی کرده ، کارشناسی که رفته صرافی را بررسی کرده ، کارشناسی که رفته بیمه یا جاهای دیگر را بررسی کرده است حضور دارند هنوز . هر کدام در زمینه خودش کارشناس است. خیلی از اینها واقعا" همت داشتند. الان این ها پیش داوری کردند قبل از اینکه مطالعه کنند موضع داشتند بعضی هایشان. حتی یک جلسه شرکت نکرده بودند، یک جلسه ! ولی روزی که قرار بود تا حدودی تصمیم گیری بشود با نیت قبلی آمده بودند که خراب کنند جلسه را. این افراد مشخص است که حسن نیت ندارند. تازه باید یک تفحص بگذاری پشت این قضیه را کشف کنی که چرا این اتفاق ها افتاده است و این ها نمی خواهند تحقیق وتفحص از بنیاد به سرانجام برسد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
حقیقتش من و شما که نباید دلمون خوش کنیم به اینکه از این تحقیق و تفحص ها صدای عدالت علوی بلند بشه ... فکر شو بکنید چند سال قانون ایثارگران اجرایی نشده بعد بیان پول دزدیده شده که یه حبانه آبم روش خوردن از حلقوم دزد در بیارن... بابا من و تو دیگه چرا باید خوش خیال باشیم !
فکر نکنید همینطور تو هوا یه چیزی نوشتم که فقط مثلا نوشته باشم ... پول ما رو هم خوردن که میگم !

فقط خداییش این جناب یوسف خان آدم درستی هست که در کامنت بعدی یه رویی بهش بزنیم .... خدا منو ببخش
با تشکر از راهنمایی شما
مصداق آیه شریفه " شتر دیدی ندیدی"
سلام و خسته نباشید خدمت همه دلسوزان مردم و خصوصا در بنیاد شهید . در صورتیکه قصد و نیت دلسوزی برای بنیاد و ایثارگران دارید راه اصلی آن 1- ابتدا نوشتن قانون های محکم و مستدل جهت اجرا 2- اجرای قوانین بطور دقیق 3- نظارت و بازرسی جهت اجرای آن 4- نظارت و اجرای دقیق بر عملکرد و هزینه کرد توسط مدیران بنیاد .....
موفق باشید.
سلام ، لطفا به آقای مجتهد بگویید با تجربه سالها نظارت و بارزسی اینگونه مشکلات که آقای مجتهد مطرح میکند طبیعی است لذا هر دستگاه بازرسی شونده در مقابل نظارت و بازرسی مقاومت میکند. میدانیم قوانین طوری طراحی شدند که صددرصد در اختیار مسئول قرار دارد برای مثال استفاده از کلمه (میتواند) در قوانین به معنی عملکرد دلخواه مدیر در اجرای قانون است که میتواند و اگر نخواست اجرا نکند یا پیشگیری مدیران از افشای فساد که بوسیله تنظیم ماهرانه ظاهر پرونده ها موجب فریب بازرس یا انحراف ناظر و نتیجه گسترش فساد افسار گسیخته و متاسفانه در پناه نقایص نحوه اجرای قانون و اعتماد بیجا به مدیران است. لذا هرچه گردش مالی بیشتر شود مدیران حاضر به هزینه بیشتر برای پوشش هستند.
گذشته از اشکالات شکلی و محتوایی و ماهوی در امور نظارت و بازرسی آنهم به شکلی که هیات تحقیق و تفحص بدون پشتوانه دیوان محاسبات و بوسیله چند خط ابلاغ داخلی اجرای عملیات بازرسی از نهادی که بعلت نهاد بودنش ملزم به پاسخگویی همچون ارگانهای رسمی حکومت نیست انجام داده باید انتظار چنین کارشکنی پیش بینی میشد. برای مثال سازمان بازرسی تنها ارگان قضایی کشور دارای پشتوانه اساسنامه کامل برای مقابله با کارشکنی و مقاومت ارگان بازرسی شونده دارد با این حال بعلت سیاست گذاری غلط در سازمان مذکور که میگویند دنبال مچ گیری نیستیم اینطور بیکار و بی حاصل شده است.
علی ایحال باید مسئولین ارشد بخصوص دلسوزان نظام قبول کنند فقدان نظارت و بازرسی در افضل نهادهای کشور دارای قدرت پنهان و آشکار دینی و مذهبی طی برنامه ریزی درآمد زایی و استقلال مالی به فساد گسترده و سوء استفاده سیاسی مبتلا شده که از سوی دیگر لقمه حرام تاثیر گذار بوده فلذا فریاد ایثارگران از یک لقمه نان نیست بلکه از انحراف سیاسی و فساد و ظلم و منکرات در دیگ گوشت لخمی که درش باز است. این احوالات و بی قراری شما را سالها قبل تجربه کردیم و با شما همدرد هستیم.
سلام
اصلا ناراحت نباشید. سر نخ میخواهید بیایید از من شروع کنید تا کلاف رو بهتون نشون بدم. فساد میخواید بیایید اینجا حوزه ریاست بنیاد شهید است همون که افضل بود.
دولت! تدبیر! امید!
جناب اقاي مجتهد اين سايت فاش نيوز نيست بلكه فقط جانباز نيوز است چرا نسبت به حذف قوانين مربوط به فرزندان شهدا عكس العملي نشان نميدهيد؟؟؟؟؟
درود و خسته نباشید بر اقای مجنهد و اعضای کمیته تحقیق و تفحص
سلام دوستان میدانید فساد چگونه مهار میشود باید از خودمان شروع کنیم . جامعه ایثارگری کمترین اتحاد را با هم دارند یا ملاحظاتی یا حجب وحیا باعث این جدایی باشد . جامعه ایثارگری 25درصد کل جامعه را تشکیل میدهند . پس با اتحاد هرکاری ممکن است . یا علی
حرف اخرراخودجناب مجتهددراظهاراتشان بیان نمودند؟ضمن اینکه دراین مسیر(مبارزه بافساد)بایدهاونبایدهای بسیاری انباشته است.وهمتی برای دفع این موانع تاکنون درهیچ موضوع افساداداری دیده نشده؟وی درجمله ای بطورشفاف وضعیت فساداداری کشوررادربین ممالک دیگرذکرنمودند؟؟؟
واقعاازلحاظ یک مسلمان شیعه که مدعی پرچم داری دربین کشورهای منطقه میباشیم شدم اوراست.
دراخربعلت عدم نظارت کافی فسادی رخ داده که ازان مفسده اورتراینکه ان فسادنادیده گرفته شودعلیرغم اینکه تمام امکانات کشف.بررسی.برخورد.حمایتهای دولتی ومردمی کاملامهیامیباشد؟؟
از زحمات اقای مجتهد باید تشکر کرد ؟سئوالی دارم ؟
ایا مجلسیان به فریادهای این مرد دلسوز توجه ای دارند ؟ یا خیر ؟
اقایان کار خودشان را می کنند و هیچ توجه ای به فریاد این مرد دلسوز و جانبازان ندارند ؟
چرا با ید اینگونه باشد طبق فرمایش اقای مجتهد حتما در امور فساد دست خود اقایان در کار است و به همین خاطر توجه نمی شود و در مثل است که
( انقدر مار خورده اند که افعی شده اند )
چرا دولت مردان یک فکر اساسی نمی کنند جای سئوال است با اینکه می دانند در دستگاهای دولتی چه رانت خواریها می شود . چه حق ها نا حق می شود ؟
چرا ؟چرا ؟چرا ؟هیچ اقدامی نمی شود ؟
اقای مجتهد هرچه هم که فریاد بزند اما صدایش را در گلو خفه می کنند چون حامی ندارد و از طرف بنیاد حمایت نمی شود اگر بنیاد یک فرا خوان بزند و از جانبازان دعوت بعمل اورد و برای حمایت اقای مجتهد که حامی جانبازان است بخواهد جانبازان در فلان روز و فلان ساعت جلوی مجلس تحصن کنند و جانبازان هم همه برای حمایت از حق خودشان چنین عمل شایسته ای را انجام دهند انجاست که نمایندگان حواسشان را جمع می کنند و دیگر فکر اینکه با جامعه جانبازان در بیافتند را هم در سرشان نمی پرورانند ؟
تمام این مکافات زیر سر بنیاد است فقط بنیاد مقصر است چه از اینکه حق جانبازان زیر25درصد را ضایع می کنند و چه از دکترهای کمسیون پزشکی بی لیاقت و بی تجربه که اصلا طبق استانداردهای جهانی نیستند؟
که اگر برای همین دکترها کمسیون تشکیل شود بسیاری از همین پزشکان از نظر مدرک پزشکی جهت داوری برای کمسیون رد صلاحیت خواهند شد ؟
اینجاست که حق جانبازان در روز روشن به تاراج می رود و هیچ دادرسی نیست که کمک کند ؟
در پایان از اقای مجتهد تقدیر و تشکر می کنم و از زحماتی که برای جامعه جانبازان می کشند پوشیده نیست ایندگان نام ایشان را به نیکی یاد خواهند کرد تشکر
فاش نیوز تشکر
سلام ، خداوند انساهای راستگو را دوست و همیشه پاداش می دهی، متاسفانه دفاع از انقلاب اسلامی ما دست بعضی ازآقایان اختلاس خورافتاده که باید دستشان را از این انقلاب کوتاه کرد بخدا ظلم میکنند،از گذشت و ایثار وفداکاری خانواده های شهداخجالت بکشید، از ایثار و فداکاری مردان بزرگ ودلاور وجانبازان خجالت بکشید، از آه وناله های شب و روز جامانده های دفاع مقدس خجالت بکشید ، از خوردن حق واقعیی جانبازان و خانواده محترمشان خجالت بکشید ، عملتان از واژه خجالت ، خجالت میکشد،خداناظر بر همه اعمالتان می باشد،لحظه لحظه رفتارتان مورد آزمایش بوده و هست طوری که عمل شایسته ای برایتان نمانده فقط به فکر جیب خودتان هستید. ظلم پایدارنبوده و نیست ، با تشکر از مدیریت فاش نیوزدوست وارادتمندشما
بچه های جانباز وخانواده محترم شهدا باید نسبت به حقوق خود متحد شوند
راه همین است.
كارشناسي ارشد 95 با سلام و خدا قوت خدمت عزيزان لطفا در هر قسمتي كه صلاح ميدانيد انتشار دهيد. جهت استفاده بهينه از فرصت ها جهت ورود اقشار محترم ايثارگر به دانشگاه خواهشمند است چنانچه دوستان عزيز اطلاعاتي از منابع آزمونها- معرفي مراكز و يا جزوات مطالعاتي در اختيار دارند به اشتراك بگذارند از جمله :منابع رشته علوم تربيتي(1) متشكر و سپاسگذار
دفترچه راهنمای آزمون دانشگاه آزاد را از سایت azmoon.org بگیرید.
منابع تربیتی 1 جناب رزمنده جهت کمک و لبیک به خواسته شما تقدیم می گردد.
زبان تخصصی.روانشناسی تربیتی.روشها و فنون تدریس.آمار و روش تحقیق. اصول و فلسفه تعلیم و تربیت. مدیریت اموزشی. مقدمات برنامه ریزی درسی و اموزشی. تکنولوژی اموزشی.تعلیم و تربیت اسلامی
صفحه 31 دفترچه راهنما منابع و ضرایب
صفحه 68 هم مراکز دانشگاهی را گفته
بنام خدا
گاهی اوقات دوستان از تذکر کلام الله استقبال ننموده و گاها حتی انرا مطالعه نمی ننماید . در جایی که رسول خدا از امت خود به در گاه احدیت شکایت می نماید که
بنام خداوند بخشنده مهربان
(پيامبر [خدا] گفت پروردگارا قوم من اين قرآن را رها كردند (30) فرقان)
عزیزن من کسانی که دنیای را بر اخرت ترجیح داده و از اخلاق انسانی و اجتماعی نیز بی بهره باشند هر جنایتی را با نام مصلحت و خیر اندیشی انجام خواهند داد
واضحترین درس انسان شناسی در کلام الله است . هرچند در اسلام مبنای پذیرش دین بر لسان استوار است . اما تذکرات زیبایی در خصوص انواع نفاقها نیز در کلام خدا مشهود است .
شاید انسانها تا هنگامیکه دارای منصب . و حاکم دولتی نشده باشند و امورات خلق خدا به انها واگذار نشده باشد انسانهای مومن و خدا ترس باشند اما هنگامیکه قدرت بی نظارت بانها تفویض شد بزرکترین ازمایش انها شروع خواهد شد .با کلام الهی که خدشه و ریبی در ان نیست با دوستان سخن میگویم و جامعه و تمام اعضا ان از سر تا ذیل را مخاطب این کلام قرار میدهم
بنام خداوند بخشنده مهربان
و [ياد كن] هنگامى را كه شيطان اعمال آنان را برايشان بياراست و گفت امروز هيچ كس از مردم بر شما پيروز نخواهد شد و من پناه شما هستم پس هنگامى كه دو گروه يكديگر را ديدند [شيطان] به عقب برگشت و گفت من از شما بيزارم من چيزى را مى‏بينم كه شما نمى‏بينيد من از خدا بيمناكم و خدا سخت‏كيفر است
بنام خداوند بخشنده مهربان
انسان شك در معاد ندارد بلكه او مى‏خواهد آزاد باشد و بدون ترس از دادگاه قيامت در تمام عمر گناه كند
بنام خداوند بخشنده مهربان
کسی که زراغت اخرت را بخواهد بر زراعتش می افزائیم و کسی که زراعت دنیا را بخواهد اندکی از ان را به او میدهیم ولی او را در اخرت هیچ بهره و نصیبی نیست .
بنام خداوند بخشنده مهربان
آيا طمع داريد كه [اينان] به شما ايمان بياورند با آنكه گروهى از آنان سخنان خدا را مى‏شنيدند سپس آن را بعد از فهميدنش تحريف مى‏كردند و خودشان هم مى‏دانستند (۷۵) بقره
وظیفه شیطان
بنام خداوند بخشنده مهربان
و از ايشان هر كه را توانستى با آواى خود تحريك كن و با سواران و پيادگانت بر آنها بتاز و با آنان در اموال و اولاد شركت كن و به ايشان وعده بده و شيطان جز فريب به آنها وعده نمى‏دهد (۶۴) الاسرا
عزیزان من قطره ای از دریای غفلت مومنان را بعرصتان رساندم بزرگترین درد من فساد و ظلم و فقیر نمودن امانتهای الهی (مردم ) بانها و چونانان فرعمون بانان رفتار نمودن بنام اسلام عزیز در کشور جمهوری اسلامیست که پایه های ان بر پاکترین خون جوانان ما استوار شده است و گرنه در تمام دنیا ظلم و فساد و فحشا و... بیداد می نماید . مایی که دور نمای زندگی خود را ساختن جامعه ای نمونه و معتدل برای جهانیان میدانستیم چرا بجایی رسیدیم که غیر از این سایت حتی سایتی حاضر به ثبت ایات الهی در راستای هدایت عامه نیست و
واگر کلامی از کلام الله نیز برشته تحریر در اید در راستای منافع باندی و جناحی و .... میباشد . به والله اگر خون شهدا و دعای مومنان نباشد جدا از خشم الهی که اینگونه به نام اسلام باعث وهن ان میشوند سخت بیمناکم
با سلام و عرض خدا قوت نظر به هزينه بالاي زندگي جانبازان نسبت به ساير اقشار استدعا دارم مبناي محاسبه حقوق جانبازان كارمند آخرين حقوق زمان اشتغال محاسبه و ملاك عمل قرار گيرد باتشكر فراوان
با عرض سلام و تشكر منظور قرار گرفتن آخرين حقوق زمان اشتغال براي برقراري محاسبه برقراري حقوق بازنشستگي جانبازان مي باشد
مشکل اینجاست که خود بنیاد بعنوان حکم مطمین به ایراداتش معرفی شده ین قرار دادند متاسفانه
سلام فقط بلدم بگم انهایی که حق را ندیده میگیرن وحق رازیرپا میگذارن خدا ظلیل وخارشون کنه
این را بدانن مکافات به قیامت نمی مانداین رادراین52سالمه تجربه کردم اگرمکافات خودت راهم نگیره حتماحتمازن بچه هات را میگیره فقط دراین وسط حق یک عده پایمال میشه یکی هم آتش جهنم که درسوره زلزال ایه 6و7و8امده است بدنت را میسوزانه خدابدادتان یدسدحق الناس حق است اگربیت المال باشدکه واویلااگرتوبه هم بکنی نمی توانی رضایت شاکی را بگیری بیت المال یعنی هشتاد میلیون
سلام. چرا فاش نیوز درمورد اقداماتی که سپاه قراراست برای اجرای ماده190 انجام دهد مطلبی ندارد؟ وبلاگ"آزادگان ولایتمدار" و "اسیر6155" و دیگروبلاگهای ازادگان هرروز دراین موردمطلبی دارند اما "فاش نیوز" چیزی دراین رابطه نمی گوید.
باعرض سلام خدمت اقای مجتهد عزیز, فقط میتونم بگم خیلی مردین که اینطور از حقوق ایثارگران دفاع میکنین اقای مجتهد
زنده بادمجتهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi