شناسه خبر : 40301
شنبه 28 آذر 1394 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اصلاح نیروهای انسانی در دولت

هموطن- موضوعی که ضروری است همه کارکنان دولت چه ایثارگر و چه غیر ایثارگر بدانند این است که دولت طی برنامه های مختلف باید نیروی انسانی و ساختار سازمانی اش را اصلاح کند. یعنی اینکه هر کارمند باید در شغل مرتبط با تخصص و رشته تحصیلی خود و در شغل مرتبط با تجربیات خود فعالیت داشته باشد. این همه مشکلات ایثارگران بخاطر همین نبودن ساختار سازمانی مناسب در بنیاد شهید است.

  نکته دوم اینکه کلمه مازاد به معنی اضافی نیست بلکه به این معنا است که تخصص یک کارمند در سازمان محل خدمت فعلی غیر ضرروی و در سازمانی دیگر بسیار ضروری است . برای مثال ممکن است رشته تحصیلی کارمندی در ریاست جمهوری فوق لیسانس هنر باشد؟! در این شرایط این کارمند بهتر است به سازمان میراث فرهنگی و یا ... منتقل گردد تا بهترین عمکلردش را نشان بدهد و چه بسیارند آنهایی که با همین انتقال ساده در شغل جدید شکوفا می شوند.

 نکته سوم اینکه برخی از گروه های ایثارگران از این انتقال معاف هستند. نکته آخر اینکه قوانین ایثارگران در همه قسمت ها باید اصلاح شود و بخصوص ماموریت آموزشی " باید در رشته های مرتبط با وظایف سازمان اجازه ادامه تحصیل داده شود تا این معضلات جدید پیش نیاید.
کارمند دولت

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
از عملکرد دولت نگرانیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi