شناسه خبر : 40652
شنبه 05 دي 1394 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده

عضو کمیسون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس خواستار پرداخت معوقات ایثارگران از سوی دولت شد.

فاش نیوز -  عضو کمیسون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس خواستار پرداخت معوقات ایثارگران از سوی دولت شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "بهرام بیرانوند" نماینده جانباز مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمادگی نمایندگان ملت برای بررسی لایحه بودجه سال آینده اظهار داشت: بنظر من باید اولا معوقات جانبازان و ایثارگران از سوی دولت پرداخت و در کنار آن خدمات مربوط به ایثارگران اجرایی شود.
مدیر سابق بنیاد جانبازان بروجرد با تاکید بر اجرای کامل ماده 190 در مورد بسیجیان و سربازان سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: عدم تخصیص به موقع اعتبار و تعلل درآن برای جانبازان سرباز وظیفه و بسجیان موجب تضییع حقوق و تداوم تبعیض می شود.
وی اضافه کرد: گر چه طبق تبصره ماده ۳۸ قانون جامع ایثارگران اعتباری که برای حقوق جانبازان و آزادگان تخصیص یافته هم برای جانبازان ارتش هست و هم برای جانبازان سپاه؛ ولی باید به طور کامل اجرا شود.
نماینده مجلس نهم در پاسخ به این سوال که وضعیت ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده جگونه خواهد بود افزود: باید صبر کنیم تا بودجه بیاید که ببینیم دولت در این مورد چکار کرده است.
نماینده ایثارگر استان لرستان در مورد ارزیابی خود از جایگاه ایثارگران و جانبازان در لایحه بودجه متذکر شد: سال قبل در بودجه، بخش جدی از ظرفیت مسکن ایثارگران و جانبازان عملیاتی نشد، چرا که بحث مسکن ایثارگران ، یک بحث بسیار جدی است که در لایحه بودجه 95 حتما" باید دیده شود.
به گفته نماینده جانباز مجلس شورای اسلامی، موضوع اشتغال و وام های خود اشتغالی ازدیگر موارد مهمی است که در لایحه بودجه سال آینده باید گنجانده شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام ، آیا ضرایب کاهشی اعمال شده در تعیین درصد جانبازان مصوبه قانونی مجلس دارد یا بنیاد جزو آیین نامه های من درآوردی باعث تضییع حقوق قانونی و شرعی جانبازان و رزمندگان است؟ هیچ مسئولی در خصوص نحوه تعیین درصد جانبازان و ضرایب کاهشی اعمال شده در حاصل جمع درصد مجروحیت های جانبازان بویژه کاهش سی درصد از سقف درصد کلیه جانبازان که باعث حذف کلیه جانبازان تا سی درصد شد پاسخگو نیستند که بر چه اصلی و چه مبنایی اینطور ظالمانه درصد جانبازان را با ترفندهای شیطانی و ظالمانه بنام آیین نامه داخلی من دراوردی آنقدر کاهش میدهند تا زیر 25 درصد قرار گیرند و جانبازان مظلوم را از کلیه حقوق شرعی و قانونی محروم میکنند.
با کمال تاسف تمام تشکلهای جانبازی از جانبازان بالای 25 انتخاب شدند که آن گروه از جانبازان خودشان آنقدر مشکلات کوچک و بزرگ دارند که کسی به حقوق تضییع شده جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان محترم توجهی ندارد.
نمایندگان مجلس بجز چند نفر انگشت شمار تابع اوامر و تحت تاثیر سیاستهای دولت ثروتمند و قدرتمند هستند و تا زمانی که امورشان میگذرد هیچ توجهی به مظلومیت و محرومیت جانبازان و رزمندگان ندارند. فلذا با آیین نامه های مغرضانه و ساختگی غیر واقعی داخلی بنیاد که موجب کاهش درصدهای واقعی جانبازان محترم گردیده بشدت مخالف و خواستار حذف و اصلاح اینگونه آیین نامه های من درآوردی و دست نویس بنیاد و متضاد با اصول نظام و شرع و سنت اسلامی هستیم که بجای اجرای دقیق قوانین مصوب خدمت به ایثارگران کشور آشکار و علنی کاملا در ضدیت با اصول اسلام و شرع مقدس و سنت پیامبر اکرم (ص) موجب تضییع حقوق جانبازان و رزمندگان مدافع دین و میهن هستند.
باسلام وخداقوت هم به برادربزرگوارمان ناطق که مطالبش همه حق وحرف دل همه است..دست فاش نیوزهم دردنکندممنون ازمدیرتوانمندوایثارگرسایت فاش نیوز..به امیدتدبیر.
فكري براي ماده 51 در مورد ايثارگران آموزش و پرورش بكنيد .
با سلام
اجرای ماده 51 در بانک ملت هم دروغ بود و هنوز هم اجرا نشده و نخواهد شد
باسلام.ماازضعیف ترین زندگی محروم هستیم.بعلت معوقات وبدهکاری هم ازوام محروم بوده هم خانه وکاشانه.آواره وآواره.جزاسترس وفشارهای روحی وهزاران دردوجدایی ازعزیزان که حق مانیست چیزدیگری ندیدیم.صادقانه بگم مارانمیخواهند. به والله قسم میخورم که قبولمان ندارند.چندسال است که برماثابت شد.دل مافقط به ولایت خوش است وبس.فاش نیوزی هاهم میدانند.اگرفقط ازلحاظ عاطفی ووجدان وانصاف به مانگاه میکردندماامروزچنین مشکلاتی نداشتیم ومارارهانمیکردند..من ازهمه عذرمیخواهم ازنماینده جانبازمحترم وفاش نیوزی های همدردم.ولی حقیقتی تلخ است.آنقدرشنیدیم وخواندیم که دیگرتوان شنیدن وخواندن رانداریم وصبرمان بسررسیده..خدایاهمه ماراببخش وعاقبت بخیرمان بفرماء.دردورنج وفشارونگرانی حق مانیست..ماآنقدرخداراصدامیکنیم تابمیریم..حق مانبود.ازفاش نیوزهم ممنونم.
خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.خدا.
دوستان عزیز مجلسی برای رسیدگی به مسایل جانبازان در نزدیکی انتخابات دیر نیست ؟ برادران جانباز بجای حاشیه سخن گفتن بهتر است مشکلات جانبازان زیر 25 درصد وخانواده هاشون رو مطرح کنید این قشر دچار بی مهری در موضوعات تحصیلی ،انتقالی ، امتیازی و...... بسیاری مسایل هستند امیدوارم در برنامه ششم درصد جانبازان تقلیل یابد ویا تجمیع عوامل ایثارگری در آن اجرا شود --- آقای محجوب وسایر نمایندگان جانبازان زیر 25 درصد حدود 65درصد جامعه هدف بنیاد هستندببینید با خانواده هاشون چقدر میشوند که همه از قوانین جاری ناراضی هستند
قانونی بگذاریدتاهمه مانفس بکشیم.تاهمه دعاگویتان باشیم.همه جانبازان بگذاریدنفس بکشند.به امیدتدبیرورسیدگی.انشاءالله.
باسلام وعرض خسته نباشی جناب اقای بیرانوند برادر عزیز شماها نمایندگان جانباز در مجلس بایستی در خصوص ماده 190 یا همان تبصره ماده 38 برای اجرای ان که این 27 سال است هم ارتش وهم ناجا برای جانبازان خود اجرای نموده ولی هنوز این تبعیض ناروا ادامه دارد ما گلگی داریم ازتمامی نمایندگان مجلس خصوصا نمایندگان جانبازچون واقعا شاهد این همه تبعیض وناعدالتی هستین ولی چرا سکوت می کنین لایحه خدمات رسانی به ایثارگران 3سال است برای اجرا ابلاغ شده ولی هنوز یک بند ان اجرای نشده ولی ریس بنیاد شهیداعلام فرمودند که 71 بند ان اجرا شده هنوز وضع فعلی از قبلی بدوبدتر شده در مورد ماده 51 چرا قانون گذار کلمه بازنشته لحاظ نکرده در حال حاضر بعضی از ادارات ماده 51 اجرا شده ولی براب بازنشتگان چه لشکری وچه کشوری اجرا نشده چون شماها که تو مجلس دارین قانون وضع می کنین لحاظ و اجرای ماده 51 برای ما بازنشتگان فراموش کردین اخر این شد قانون مگر جانبازان بالای 25 درصد چه شاغل وچه بازنشته همگی در جبهه های نبرد نبوده اند چرا بازهم تبعیض قایل شدین علیهذا با عنایت به موارد فوق از تمامی نمایندگان محترم مجلس عاجزانه تقاضای رسیدگی وتوجه کامل به این قشر ضعیف ورنج کشیده داشته باشین از دید مردم وحتی بعضی از مسولین هر چه دولت دارد برای ماست ولی بخدا همش دروغ محض است
مسؤلین لطفاً اگر فرصت دارند سریال کیمیا را تماشا کنند حداقل خاطرات سالهای جنگ را دوباره مرور کنند آخه مسؤلین ما خیلی فراموشکار هستند. از نظر آنها نه جنگی اتفاق افتاده و نه ایثارگری وجود دارد. ایثارگر واقعی خود آنها هستند که برای رفاه ملت شبانه روز تلاش می کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هزاران لایک
بسمه تعالی 6/10/94 آقایان مسئولین محترم شورای فرهنگ ایثار و شهادت کشور سلام علیکم بماصبرتم ! آیا واقعا به فکر خانواده های جانبازان متوفی هم می افتید آیا درد و رنج چند دهه تحمل عوارض ناشی از مجروحیت این جانبازان را لحظه ای درک نموده اید ؟ آیا زجر و رنجی که خانواده های این جانبازان متوفی کشیده اند را درک می کنید ؟ اینجانب فرزند جانباز سی 30٪‌درصد متوفی با مدرک کارشناسی در بهداشت و درمان یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی حدود سه سال است که به صورت قراردادی مشغول هستم (البته بدون هیچ گونه استفاده از امتیازات ایثارگری )‌ برای تبدیل وضعیت استخدامیم حتی از وزارتخانه نیز پیگیر شده ام ولی هیچ جوابی دریافت ننموده ایم . جناب آقای رییس جمهور محترم ، قانون جامع خدمات رسانیبه ایثارگران و خانواده های آنان (به خصوص بندهای مربوط به اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندن جانبازان بالای 25٪) چرا در بهداشت و درمان اجرا نمی شود ؟ چرا در بهداشت و درمان شهرمان در استان آذربایجان شرقی اینجانب را تبدیل وضعیت (از قراردادای به پیمانی و رسمی نمی کنند؟ چرا به داد ما نمی رسید؟ آقای هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان لطفا به فکر ما نیروهای ایثارگرتان هم باشید و مساعدتی عنایت نمایید .
لا اله الا الله ...
بابا جان برید قشنگ حق و حقوق ما رو بخورید یه آبم روش ... پ چرا این قدر دروغ و دونگ در میارید ... امسال و سال دیگه می کنید ؟
خاک بر سرم اینم که ایثارگره ؟
داداش این حرفا رو بذار برای آدم درپیتیا ... شما چرا از این حرفا می زنی گلم ؟؟
ماده سه قانون خدمت رسانی به ایثارگران پس کی اجرایی میخواد بشه؟؟ واگذاری زمین ها کی میخواد آغاز بشه؟؟ خیلی ها قبل این قانون استفاده کردن از خدمات زمین..تکلیف کسانی که از این خدمت بی بهره ماندن چیست؟؟ امروز قانون و خدمتی هست برای ما و بعد فردا نیست و بعد ده سال دوباره خدمت و مزایا رو تصویب میکنن و تا اجرایی بخواد بشه هم که چند سال طول میکشه!! مسئولین محترم تو رو به خدا انقدر قوانین متناقض تصویب نکنبن و خدمات و مزایا رو پیوسته و مداوم ارایه دهید..ماده 59 قانون خدمت رسانی به ایثارگران هم بسیار جای تعجب داره در ضمن!! 25 درصد سهمیه استخدامی در کانون وکلا و قضاوت و به خاطر اشتباهی در نوشتن و نگارش قانون فرزندان جانبازان شامل این سهمیه نشدن(حتی فرزند جانباز 70 درصد)!!! در ضمن این قانون حمایتی است و نباید خدمت و مزایا رو محدود کنه و در اصل جهت حمایت تصویب باید بشه که حداقل این ماده 59 اینگونه نیست!! و کاملا واضح هست که نظر مجلس محترم این بوده که فرزندان جانبازان معزز همچون فرزندان شاهد عزیز و گرامی بتوانند از سهمیه استفاده کنن ولی این اشتباه تایپی و نگارشی در نوشتن قانون باعث شده حتی 5 درصد هم از این 25 درصد سهمیه استخدامی تکمیل نشود....و این 20 درصد حق فرزندان جانباز هست که در یک رقابت علمی بهترین ها وارد این شغل ها بشوند جهت خدمت به مردم عزیز
سلام من آدم بدبینی نیستم ولی مثل اینکه کفیرازتمام جهات واقعٱبه ته دیگ خورده ازحقوق وکمک معیشت تامردانگی و وجدان کاری ووو. بیخود دل همدیگر روخون نکنیم اگر خودمون روگول نزنیم واسم مقدس حکومت امام زمان لکه دارنکنیم. اگرکمی روراست باشیم می بینیم دزدی ازبیت المال دارد رسمی میشود وکسی هم نه پیگیر است نه پاسخگو آنوقت می‌آییم از مشکلاتی که میدانیم هیچوقت برطرف نمیکنند درسایت مطلب مینویسد.دیگه ازکلمه معسرحالم بهم میخورد یعنی عارنیست برای نظام که به جانبازان وایثارگرانش معسر بگویند فقط بایک قلم آن هم که لورفته منظورم پولهای آقای بز بابک زنجانی میشود۳ماه یارانه پرداخت یا۳۴هزارایثارگرمعسر رابرای همیشه طبق اشل حقوقی سپاه حقوق بگیرکرد.حالا بماند دزدی های لو نرفته تا وقتی که مسئولین بجای خدمت واقعی بدنبال دعواها وسهم خواهی سیاسی باشند وضعیت همین است وروزی به فکرجبران خواهندافتاد که دیگردیر شده من هم مانندبیشترشما کشورم واصل حکومت جمهوری اسلامی وولایت فقیه رادوست وقبول دارم ولی تاچه زمانی بایدنظارگر این وضع باشیم
باعرض سلام من جانباز 40 درصد فرهنگي هستم ومدت خدمتم از24سال به بالا شده است درخواست بازنشستگي دادم كسي به ما جواب قانع كننده ندادنده اند درصورتي كه 6سال از سنوات جانبازي شاملم ميگردد كه جمعا 31سال ميشود خواهشمندم من را راهنمايي كنيد به چه كسي مراجعه كنم ويا جواب ويا مرا راهنمايي كنيد با احترام
دروغگویی بس است
دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
خجالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
بکشیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
دیگه خسته شدا یمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
اقایان دو باره رای نیاز دارند با حیله جدید وارد میدان می شوندجانبازان مواظب باشید؟
ایثارگران آنقدردرددارندکه دیگروقت وتوان اینهاراندارندبرادر.....ایثارگران گول نخواهندخورد..این عیدبزرگ مبارکباد.
فاش نیوزامان ازحرفهای تکراری.دیگرننویس حرف ووعده ووحید.شمابنویس ماقبولت داریم فاش نیوز
فقط به جانبازان زیر 25 رای خواهیم داد تنها گزینه روی میز برای رزمندگان و جانبازان زیر 25 انتخاب نماینده که فقط از جنس خودمان باشد انهم رزمنده و جانباز زیر 25 درصد .....
با سلام ، نماينده محترم ٣٤ سال جانباز بسيجي هستم تاكنون يك ريال حقوق ايثارگري از سپاه نگرقته ام ، الان هم امور ايثارگري سپاه فقط مدارك ازادگان رو جمع ميكنه ، حالا شما امدين بعد از ٣٤ سال ميگيد قانون ١٩٠ سپاه را به جانبازان بسيجي و سرباز سپاه إجرائي كنيد ، جانبازان ارتشي ٣٤ ساله از اين قانون استفاده ميكنند (جهت اطلاع ) دو ماهه ديگه انتخابات شروع ميشه لطفا تبليغات خود را از الان شروع نكنيد.
سلام ، برادر بيرانوند فقط چون قانون بلد هستي ميپرسم چرا ماده ٥١ قانون جامع خدمات به جانبازان حالت اشتغال تعلق نميگيرد ، حتي در ذيل همين قانون صراحتها أمده اين قانون به جانبازان حالت اشتغال تعلق نميگيرد، لطفا پاسخ دهيد ايا به جانبانبازان حالت اشتغال مزاياي ايثارگري داده نميشود؟ پس تصويب قانون در زمان خودتان أشكال داشته است و خودتان مقصريد
با سلام خدمت همه ایثارگران عزیز خصوصاَ آموزش و پرورشی ها که به حال بانک ملتی ها غبطه می خورند
به اطلاع می رسانم بانک ملت از اجرای ماده 51 پشیمان شده و خبر قبلی و ابلاغیه ای که در این سایت با عنوان اقدام قابل تقدیر بانک ملت درج شده بود لغو شد و تا کنون اجرا نشده.
عوام فریبی بود
سلام ودرودبه زحمتکشان فاش نیوزونگارندگان.ناطق وقنبروفرزندشهیدوکل ایثارگران حق گو..اجرهمه باشهدای گرانقدر..باتشکرازمدیرتوانمندفاش نیوزبزرگواربرادرارجمندساقی اجرت باسالارشهیدان امام حسبن.ع.
باسلام خسته نباشی چند سال است در شهرمقدس قم مشغول اموزش تیروگمان با جانبازان روشن دل میباشم و افتخار میکنم ولی مورد بی مهری وکم لطفی عزیزان مسئول هستیم خواهشمندم در این مورد مارا یاری بفرماید تا بتوانیم این رشته ورزشی را در سایر استانها برای عزیزان روشن دل اجرا کرد ه با تشکر
برادران عزیز درهرصورت گفتن این حرفه از نگفتنش بهتراست زیرا باباز گوکردن،آقایان متوجه میشوند که بعدازاین همه سال هیچ کار اساسی واصولی برای جانبازان انجام نداده اندوآنها همچنان در تنگنای معیشتی بسر میبرند.یکی ازمشکلات عمده جانبازان خود بنیاد است که بایستی نمایندگان چاره ای برای این معضل اندیشه کنندو......
سلام ، برادر بيرانوند در تبصره ماده ٥١ جامع قانون خدمات رساني به ايثارگران أمده است امتيازات اين ماده به جانبازان حال اشتغال تعلق نميگيرد. شما كه قانونگذار هستيد ميخواستم بصراحت جواب بدهيد چرا اين تبصره در ذيل اين ماده أمده است مگه طبق قانون حالت اشتغال تمام امتيازات كارمند شاغل بجز أضافه كاري به كارمند حالت اشتغال تعلق نميگيرد؟ پس اين امتيازات ماده ٥١ براي يك كارمند حالت اشتغال از كجا تأمين خواهد شد يا بهتر بگويم ايا نهاد يا سازماني اين امتيازات را به اين عده از جانبازان پرداخت خواهد كرد؟ چرا بايد امتيازات به يك عده از جانبازان تعلق بگيره ، به يك عده تعلق نگيره؟ جانباز حالت اشتغال چه امتيازاتي داره كه اين از اين قانون مستثني شده است ، اين ماده ٥١ مربوط به حق ايثارگري جانباز ميباشد چرا جانباز حالت اشتغال محروم از اين قانون ميشود؟ لطفا پاسخ دهيد.
بندر پولساز خرمشهر ، پالايشگاه در آمد افزاي آبادان ، جلگه حاصلخيز و عوارض آورخوزستان ، كارخانه پولسازي گمرگ مهران ، چاهاي دلار ساز نفت ايلام ،چاهاي گاز صادراتي دهلران ، مرتع هاي توليد كننده گوشت صادراتي سومار ، بازارچه هاي بانك مانند بانه ، سردشت پيرانشهر آزاد هستند چه معني دارد نياز به رزمنده و جانباز (مخصوصا از نوع كم درصدش ) ولشان كنيد.....
سلام عرض میکنم خدمت نمایندگان محترم ایثارگر خواستم خواهشی کنم در خصوص ماموریت آموزشی برای همسران جانباز25 درصد به بالا اقدامی کنیین بنده جانبازم و همسرم شاغل می باشد ولی می فرمایین فقط شامل فرزند جانباز می شود
با سلام خدمت برادر عزیز آقای بیرانوند نماینده استان لرستان عاجزانه تقاضاداریم کف درصد جانبازی کاهش بدهید به 20 درصددرفصل فرهنگی کمکی ازسوی بنیاد به فرزندان جانبازان صورت نمی گیرد امیدواریم نمایندگان محترم مجلس درستانه برسی لایحه بوجه 95وبرنامه ششم کمک کنند که قید کلمه بالای 25 در تمام سر فصل هاحذف شود خواست همه جانبازان است
نماینده جانباز فرستادیم، از حقمان دفاع نکرد. نماینده رزمنده فرستادیم باز هم کاری نکرد، آقایان روسای مجلس، رئیس تشخیص مصلحت نظام و روسای محترم جمهور خودشان در جریان جنگ بوده اند و بایستی تامین کننده نیاز های اولیه ایثارگران باشند که متاسفانه در فکر چیزی که نیستند فقط ایثارگران. خدا عاقبت بخیرمان بکند. مجبوریم به سمت ظریف برویم
باسلام خدمت جناب آقای بیرانوند نماینده استان لرستان خواستار کاهش کف درصد جانبازی به 20 درصد هستیم عزیزان جانباز خواهان حذف کلمه بالای 25 در تمام سرفصل ها قانون جامع خدمات رسانی به ایثار گران هستند در آستانه تصویب لایحه بوجه 95 وبرنامه ششم کاری کنید برای این عزیزان بنیاد به فرزندان جانبازان 20 درصد تسهیلات فرهنگی ارائه نمی دهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi