شناسه خبر : 92376
دوشنبه 24 مرداد 1401 , 13:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس

فراخوان مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت و هشتمین جشنواره «سرود سرخ سپیدار» در استان قزوین منتشر شد.

 

فراخوان مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت منتشر شد/// عکس نمایه مناسب نیستسرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت  با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا‌ و ترغیب شاعران به خلق شعر در بخش های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در هفت بخش، بخش ویژه (سردار شهید سرلشگر رضا حسن‌پور)، شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل (کشورهای محور مقاومت)، دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، دفاع مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و کودک و نوجوان و دفاع مقدس و نقش زنان برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به صورت فایل ورد از طریق پیام‌رسان ایتا و واتساپ به شماره 09193839173 مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ارسال کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi