شناسه خبر : 101304
یکشنبه 04 تير 1402 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبدیل گلزار شهدای شهر قزوین به مرکز فعال فرهنگی این شهر در اولویت کاری ماست

فاش نیوز - اسمعیلی گفت: تبدیل گلزار شهدای شهر قزوین به مرکز فعال فرهنگی این شهر در اولویت کاری ماست و تلاش می‌شود با اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مکان مقدس، هدف فوق محقق شود.

 

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «فریبرز خزائی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، «علی گودرزوندچگینی» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید «قاسم فخاریان» بنیاد استان و سرهنگ «مهدی منصوری» فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بابایی قزوین در گلزار شهدای شهر قزوین حضور یافته و طی جلسه‌ای پیرامون اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی در این مکان مقدس با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار داشت: تبدیل گلزار شهدای شهر قزوین به مرکز فعال فرهنگی این شهر در اولویت کاری ماست و تلاش می‌شود با اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مکان مقدس، هدف فوق محقق شود.

وی افزود: با مسئولان بسیج، سپاه پاسداران و تبلیغات اسلامی استان قزوین رایزنی کردیم تا بتوانیم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، شاهد حضور چشمگیر مردم در این مکان مقدس باشیم که اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا صورت گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با اقدامات مطلوبی که در حال انجام است تلاش‌ خواهد شد که گلزار شهدای شهر قزوین به معنای واقعی به‌ مرکز فرهنگی شهر قزوین تبدیل شود.

وی فعال کردن موزه شهدای قزوین را از دیگر برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برشمرد و گفت: در راستای تحقق این مهم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شاهد حضور و بازدید چشمگیر علاقمندان در این مکان مقدس باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پایان به تشریح اجرای فعالیت‌های فرهنگی در گلزار شهدای شهر قزوین پرداخت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi