شناسه خبر : 101468
شنبه 10 تير 1402 , 12:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت زیباترین نوع وصال در نزد عاشقان راه خداست

فاش نیوز - شهید «جعفر کریمی‌پور» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: شهادت زیباترین نوع وصال در نزد عاشقان راه خداست و وصال دوست شیرین‌تر از هر چیز دیگری است و خدایا تو را به مقربین درگاهت، نزدیکی مرا به خود نزدیک‌تر بفرما؛ زیرا دیگر این دل تاب دوری یار را ندارد.

 

شهادت زیباترین نوع وصال در نزد عاشقان راه خداستبه گزارش خبرنگار ساجد دفاع‌پرس، شهید «جعفر کریمی‌پور» یکم فروردین سال ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی تا دوم متوسطه در رشته علوم انسانی درس خواند و با شروع جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت تا این‌که سرانجام شانزدهم آبان سال ۱۳۶۲ در «پنجوین» عراق بر اثر اصابت ترکش شهید شد.

متن وصیت‌نامه شهید جعفر کریمی‌پور را در ادامه می‌خوانید:

اللَّهُمَّ بِرَحْمَتِکَ فِی الصَّالِحِینَ فَأَدْخِلْنَا وَ فِی عِلِّیِّینَ فَارْفَعْنَا وَ قَتْلًا فِی سَبِیلِکَ مَعَ وَلِیِّک فَوَفِّقْ لَنَا

خدایا به ما توفیق بده که در راه تو و به همراه ولی تو کشته شویم و به فیض شهادت نائل گردیم؛ شهادت زیباترین نوع وصال در نزد عاشقان راه خداست و وصال دوست شیرین‌تر از هر چیز دیگری است و خدایا تو را به مقربین درگاهت، نزدیکی مرا به خود نزدیک‌تر بفرما؛ زیرا دیگر این دل تاب دوری یار را ندارد و خدایا درهای نیستی مرا در هم بکوب و مرا گلگون و در خون تپیده و تکه‌تکه شده بپذیر. آه. خدایا ... و هوای بهشت را به گوش می‌شنوم، چه غوغایی، حسین به پیشواز سربازانش آمده، چه صحنه‌ای. فرشتگان ندا سر می‌دهند که همکیشان ابراهیم، همراهان موسی، همدستان عیسی، همنشینان نوح، همفکران محمد (ص)، همرزمان علی (ع)، همسنگران حسین (ع) و همگامان و یاران خمینی از سنگر کربلا آمده‌اند، چه شکوهی. خدایا میدانی که در دلم چه می‌گذرد، پنداری که چون شمع ذوب می‌شوم. خدایا می‌دانی که از مردن هراسی ندارم؛ بلکه خود می‌دانی که چون عسل برای من گوارا و شیرین است. خدایا، بارالها، معبودا، معشوقا، سرورا، مولایم، من ضعیف و ناتوانم. دوست دارم در اوج درد و رنج چشم‌ها و گوش‌ها و پاها و دست‌هایم را از بدن جدا کنند و در خاک‌ریزهای مان بدنم را تکه‌تکه کنند ولی دشمنان دینم بدانند که اگر از این بدتر هم سر، سرم بیاورد دز اوج لذت جانم را نثار معبود می‌کنم و معشوقم را با روی خونین و تکه‌تکه شده ملاقات می‌کنم ولی این حسرت را بر دل شما خواهم گذارد که از هدفم چشم بپوشم.

و در آخر مادر مرا ببخش، زیرا برایت نتوانستم فرزند خوبی باشم ان‌شاءالله که در نزد خداوند با روی سفید حاضر بشوی و خواهران و برادران عزیزم شما را به خدا برای طول عمر امام عزیزمان دعا کنید و در راه خدا از مال و جان خود ایثار کنید که این روش خالصان راه خداست، به امید فرج آقا امام زمان منجی بشریت، مهدی (عج).

جعفر کریمی‌پور

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi