شناسه خبر : 101766
دوشنبه 19 تير 1402 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید «سعیدی» از ستارگان پرفروغ بوشهر بود

فاش نیوز - سرهنگ «زارعی تبار» با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: شهید «سعیدی» از ستارگان پرفروغ بوشهر بود که نامش را برای همیشه در قلوب مشتاقان جاودانه کرد.

 

شهید «سعیدی» از ستارگان پرفروغ این دیار بودسرهنگ پاسدار «محمد رضا زارعی تبار» فرمانده سپاه شهرستان دشتی  عصر امرزو در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر  با اشاره به برگزاری جشنواره شعر «فرمانده محبوب» در شهرستان دشتی اظهار داشت: مایه توفیق است که خداوند ما را در مسیر شهدای والا مقام قرار داد که بالاترین سرمایه شان یعنی جان گرامی را تقدیم امام و انقلاب کردند.

وی با تاکید بر اهمیت شعر و هنر در معرفی شهدا اضافه کرد: در مورد شخصیت این شهید والامقام، می‌شود شعر‌ها سرود و کتاب‌ها نوشت و ساعت‌ها سخنرانی کرد.

فرمانده سپاه شهرستان دشتی تصریح کرد: سردار شهید سعیدی شخصیت ممتازی بود که در دیانت، تواضع، ادب، فرماندهی، اخلاص و شجاعت نمونه بود.

فرمانده شهید محمد جعفر سعیدی  شهید شاخص سال ۱۴۰۲ استان بوشهر در سوم تیرماه ۱۳۴۳ در روستای «احشام قاید‌ها» از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر چشم به جهان گشود و چهارم دی‌ماه ۱۳۶۵ در محور عملیاتی کربلای ۴ جزیره سهیل عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهید سال ۷۵ در میان کاروان پیکر‌های تفحص شده شهدا  پس از ده سال غربت در گلزار شهدای بندر گناوه به خاک سپرده شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi