شناسه خبر : 106705
یکشنبه 26 آذر 1402 , 16:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحلیل اوضاع جنگ غزه

فاش نیوز - چند وقت پیش عرض کردیم که آمریکا به زودی پشت اسرائیل را خالی خواهد کرد و از آن عبور می‌کند، آمریکا مثل شخصیی‌ست که دارد غرق می‌شود و اسرائیل الان برایش تبدیل به یک بار بزرگ شده است.

بایدن در سخنرانی اخیرش گفته که اسرائیل حمایت جهانی خود را از دست داده است. نتانیاهو باید کنار برود. دولت جدید تشکیل شود و اگر نتانیاهو کنار نکشد، احتمال این وجود دارد که آمریکا حمایت خود را از اسرائیل بردارد؛ آن وقت به فرموده حضرت آقا، این‌ها بدون کمک آمریکا، یک هفته هم دوام نخواهند آورد. از یک طرف هم یمنی‌ها طی یک اقدام خارق‌العاده اعلام کردند، هر کشتی که به قصد تجارت به سمت اسرائیل برود را مورد هدف قرار می‌دهند. به همین منظور اسرائیلی‌ها چهار ناو نظامی را به دریای سرخ ارسال کردند و یمنی‌ها احتمالا امشب عروسی می‌گیرند!

یادتان هست که گفتیم، یمن اینقدر می‌زند تا اسرائیلی‌ها ناو نظامی بیاروند؛ آن وقت اسرائیلی‌ها را هم می‌زنند. البته با موشک‌های نسل جدید. خود ما به این موشک‌ها می‌گوییم «هایپرسونیک فتاح»! ولی یمنی‌ها احتمالا یک اسم دیگر روی آن گذاشته اند. این باعث می‌شود که اروپایی‌ها هم بخواهند پا را فراتر بگذارند و وارد معرکه بشوند.

در روزنامه وال‌استریت نوشته است که ارتش انگلیس و فرانسه و آلمان توانایی جنگیدن بیش از یک ماه در جنگ فراگیر را ندارند.

بندر ایلات اسرائیل از ترس یمنی‌ها تعطیل شده است. امروز هم در خبرها آمده بود که بندر حیفا هم تعطیل شد.

منتظر فروپاشی داخلی و شروع نافرمانی‌های مدنی بزرگ در اسرائیل باشید؛ چون وضعیت اقتصادی اش به‌شدت رو به وخامت است. وضعیت نتانیاهو که کاملا داغان است. از طرفی اخباری دارد از کاخ سفید بیرون می‌آید که بایدن دچار زوال عقل و آلزایمر شده است. وضعیت اروپا را هم که توصیف کردیم.

حالا تصور کنید که قیمت انرژی هم به‌یکباره دو برابر می‌شود؛ به نظرتان چه اتفاقی برای اروپا و اسرائیل و آمریکا می‌افتد؟!

اسرائیل یگان سایبری خود را از دست داد و قدرت رسانه‌ای اش نیز به‌شدت کاسته شده است.

اگر به فضای مجازی خودمان هم نگاه کنید، فضا به طرز عجیبی، به نسبت اتفاقاتی که دارد می‌افتد، آرام است.

این که حضرت آقا فرمودند، قطعا برنده جنگ اسرائیل و فلسطین، مردم مظلوم فلسطین هستند، به خاطر همین است. محور مقاومت هم دارد عین گیره نجاری، هر لحظه عرصه را بر ارتش اسرائیل تنگ‌تر می‌کند.

اسرائیلی‌ها مجبورند جنگ را ادامه بدهند تا حماس را نابود کنند؛ چون اگر نتوانند حماس را نابود کنند، بی‌حیثیت می‌شوند.
از این طرف هم محور مقاومت از فرسایشی‌شدن جنگ بیشترین بهره را برای تضعیف اسرائیلی‌ها دارد می‌برد.
ما هم در حال قوی کردن نیروی هوایی خودمان هستیم. تعداد ۴٨ فروند هواپیمای سوخو ٣۵ وارد اسکادران هوایی ما دارد می‌شود و خلبانان ماهر ما در حال آموزش دیدن این هواپیمای بسیار مجهز هستند.

با این حال، هفته آینده می‌تواند هفته بسیار داغی باشد؛ درگیری‌هایی در دریای سرخ محتمل است.

منتظر ضربات سهمگین محور مقاومت، به سر اسرائیل باشید. بازار انرژی هم داغ خواهد شد و ایران برنده‌ی این پیکار خواهد بود. ان‌شاءالله

|| برگرفته از فضای مجازی

اینستاگرام
برادر عزیز : شما گفته اید اسرائیلی‌ها مجبورند جنگ را ادامه بدهند تا حماس را نابود کنند چون اگر نتوانند حماس را نابود کنند، بی‌حیثیت می‌شوند.
کاربر عزیز من فکر می کنم که اسرائیل می خواهد انبار تسلیحات حماس زیادتر نشود خیلی زیاد نشود چون هر چقدر انبار تسلیحات حماس زیادتر از حد معمول شود برای موجودیت اسرائیل خطرناک تر می شود اسرائیل فقط می خواهد بیشتر از ده تا بیست هزار بیشتر موشک نداشته باشد همان طور که داریم می بینیم حماس در روزهای اول جنگ روزی هزار تا موشک به اسرائیل می زد و هر روز که می گذرد خیلی کمتر می شود در واقع اسرائیل دارد دست و پای اضافه می زند تا بیشتر دوام بیاورد مطمئن باشید اسرائیل این نقشه اش هم شکست خواهد و همچون رژیم نژاد پرست افرقای جنوبی توسط همه جهانیان بر چیده خواهد شد رژیم اسرائیل را دیگر دلارهای نفتی سعودی نجات نخواهد داد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi