شناسه خبر : 109778
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 , 11:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انقلاب اسلامی طلیعه‌ی انقلاب جهانی اسلام

فاش نیوز - سربازان مومن انقلاب اسلامی، با عملیات وعده‌ی صادق، افسانه‌ی شکست ناپذیر رژیم اشغالگر قدس را به زباله‌دان تاریخ فرستاده و به محور مقاومت روحیه‌ی دو چندانی دادند.

آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی، از شجاعت و استقامت ملت ایران می‌رسند، چرا که می‌دانند سربازان انقلاب اسلامی ایمان قوی و شجاعت کافی دارند. ایمان با کسی هست که می‌فهمد، شعور دارد و می‌خواهد متعالی شود و به کاری که می‌کند ایمان دارد.

پروردگارا تو را سپاس که با قدرت خود دشمنان ما را درهم شکسته و آن‌ها را خسته و ناتوان کردی.

  این پیروزی تنها یکی از نعماتی است که خداوند عالم به انقلاب اسلامی و مردم ایران ارزانی داشته است و ما نعمت‌های بی‌شمار خداوند بزرگ را سپاس می‌گوئیم و از فراموش کاران نیستیم.

خدایا تو را سپاس می‌گوئیم که جمهوری اسلامی ایران را محلی امن و پناهگاهی ایمِن برای ملت ایران قرار و مردانی قدرتمند و با ایمان در خدمت رهبر‌مان قرار دادی.

درود به مومنان راه انقلاب اسلامی که قدرت ایمان‌شان آمریکا و انگلیس و رژیم غاصب اسرائیل را به ناتوانی کشانده و این اقبال انقلاب اسلامی ایران است که این روزها در منطقه فرمان می‌‌راند.

شکوه و عظمت این انقلاب باید چنان شود که آوازه‌ی آن توجه و نگاه همه‌ی مسلمانان و جهانیان را به جمهوری اسلامی ایران جلب کند و موجب نمایش عظمت دین خداوند و اسلام ناب محمدی به جهانیان شود و این کار، جوانانی انقلابی می‌خواهد که گوش به فرمان رهبری باشد.

هرچه‌قدر که ایرانیان در دوران قاجار و پهلوی‌ها در دفاع از شرف و تمامیت ارضی خود در گروگان قدرت‌های بزرگ نظیر روس، انگلیس و فرانسه و بعدها آمریکایی ها بودند، اما نیروی ملی سپاه به موازات پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی ایران، سیر پیشرفت قدرت ملی ایرانیان را نمایان‌تر ساخت.

گذشته از آن هر اتفاقی در این دنیا حکمتی دارد و وقوع انقلاب اسلامی یک حکمت و نعمت خاصه و بزرگ پروردگار عالم برای مردم مومن ایران بود.

پروردگارا به ملت ایران قدرتی عطا کن تا انقلاب اسلامی را بر روی زمین مستحکم‌تر کنند و آنانی را که بر عهد خود با امام راحل وفادار مانده‌اند را عزت ببخش.

در صحنه‌ی بزرگ و اقتدارآمیز پیروزی انقلاب اسلامی، امام با آن ظاهر روحانی و آراسته، برای مردم ایران مثل یک مهتاب درخشان در شبی تاریک جلوه می‌کرد.

امام با تشکیل دولت موقت مشت محکمی به دهان پس‌مانده‌های رژیم ستم‌شاهی زد و آمدن ایشان از قم به تهران برای به دست گرفتن امور ثابت کرد که بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نیل به پیروزی کامل انقلاب اسلامی به هر تهدیدی جواب می‌دهد.

امام با رفتار متعالی در تمام زندگی پر برکتش به همه فهماند که در تمام سال‌های عمرش همیشه با رژیم قاجار و پهلوی مخالف بوده‌است؛ اما هنوز کارهای مهمی داشت و سوالات زیادی فکر امام را مشغول می‌داشت.

امیدش آگاهی مردم ایران و اسلام بود. او کم‌کم داشت لباس رخوت و سستی قرون را از تن مردم ایران در می‌آورد. امام خمینی (ره) سرچشمهِ ناب‌‏ترین نگاه شیعه در زمان معاصر بود.

در روزگار فقر تفکر، از همان دوران کودکی بر کرسی‌‏های معرفت نشست و تا زنده‌بود پیام اصیل شیعه را به گوش جویندگان و مسلمانان جهان رساند.

امام راحل از مردمِ ستم‌کشیده ایران، شاگردانی پر از نبوغ و فروغِ آموزه‏‌های تفکر انقلابی ساخت و شعاع آن را تکثیر کرد و 45 سال‌است که شاهد این شعاع پرفروغ تکثیر هستیم.

حاج قاسم، حاج حسن تهرانی مقدم و کاظمی ها، تقوی ها، بهشتی ها و... بزرگان و اسطوره‌های انقلاب اسلامی و شاگردان مومن امام راحل بودند.

آن‌ها محصول ایمان و عمل صالح بودند و به درجه ای رسیده بودند که دعای خیر بندگان خدا را با هیچ چیز دیگری در این دنیا عوض نمی‌کردند. فلذا خداوند محبوبیت و قدرت آن‌ها را به عنوان یک نماد و اسطوره به دل‌‌های مردم بخشیده‌است.

|| احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi