شناسه خبر : 30882
یکشنبه 28 دي 1393 , 11:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسعه فعالیت های ورزشی ایثارگران

توسعه فعالیت های ورزشی ایثارگران

 

به گزارش «ایثار»، حسین نافیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در دیدار سرزده از تمرینات بسکتبال با ویلچر جانبازان و دیدار با تعدادی از ورزشکاران جانباز در جریان مسایل و مشکلات ورزشی آنان قرار گرفت و گفت: به رغم محدودیت های اعتباری تمام تلاش خود را جهت توسعه فعالیت های ورزشی ایثارگران به کار خواهیم بست.

نافیان در این نشست ضمن تاکید بر مشارکت جانبازان در اجرای فعالیت های ورزشی گفت: به رغم محدودیت های شدید مالی و اعتباری در حوزه تربیت بدنی نگاه ما به ورزش مثبت بوده و تمام تلاش و همت خویش را به کار خواهیم بست تا از رکود فعالیت ها جلوگیری و در جهت توسعه کمی و کیفی برنامه های ورزشی گام برداریم.

در این دیدار تعدادی از ورزشکاران جانباز عضو تیم های بسکتبال با ویلچر و فوتسال به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار توجه هر چه بیشتر به مسایل ورزشی ایثارگران به منظور تقویت جسم و روح خود و کاهش مشکلات و هزینه های درمانی شدند؛ کمبود اعتبارات ورزشی، عدم برگزاری مسابقات، مشکلات تامین تجهیزات ورزشی به ویژه ویلچر از عمده مسایل و مشکلات جانبازان در زمینه های ورزشی بود.

در پایان این نشست مقرر شد تجهیزات اولیه و مورد نیاز تیم های ورزشی به ویژه تیم بسکتبال با ویلچر مشخص شود و تمهیدات لازم برای تامین آن صورت گیرد.

شایان ذکر است در این دیدار حمیدرضا ساکت، رییس اداره تربیت بدنی ضمن اشاره به کاهش شدید اعتبارات در این بخش، گزارش مبسوطی از وضعیت تیم های استان و مشکلات اجرایی حوزه ورزش ارائه داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi