شناسه خبر : 31285
سه شنبه 07 بهمن 1393 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان دانش به فرزندانش پیوست

به گزارش «ایثار»، مراسم تشییع پیکر خزاله نظری، مادر گرانقدر شهیدان والامقام کرم رضا، حشمت و مصیب دانش روز گذشته با حضور جمع کثیری از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، مسئولان و کارکنان بنیاد و مسئولان ادارات و سازمان های دولتی شهرستان اسلام آباد غرب در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

محمدی فرماندار اسلام آباد غرب در مراسم تشییع این مادر صبور و فداکار کرم طی سخنانی از مجاهدت های شهدا و ایثارگران تجلیل کرد و اظهارداشت: تا زمانی که در تمام اقشار جامعه ما روحیه ایثار و فداکاری  وجود دارد در مسیر نیل به اهداف والای انقلاب خللی وارد نخواهد شد و مصداق بارز این روحیه همین مادر گرانقدری است که در راه آرمان های الهی و دفاع از مرز وبوم و این کشور  3 فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده است.

گفتنی است، شهیدان والامقام کرم رضا، حشمت و مصیب دانش از پاسداران دلاور شهرستان اسلام آبادغرب در عملیات غرور آفرین مرصاد و درگیری با منافقین کوردل و مقابله با خصم زبون به درجه رفیع شهادت نائل شدند. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi