شناسه خبر : 31600
چهارشنبه 15 بهمن 1393 , 13:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهدیشهر میزبان شهید مدافع حرم می شود

 

به گزارش خبرنگار مهر، شهید «سید آیت الله حسینی» از داوطلبان مدافع حرمین شریفین در سوریه بود که پنجم بهمن ماه جاری در درگیری با گروهک تروریستی داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

این شهید ۲۶ ساله از مهاجرین افغان بوده و خانواده اش در مهدیشهر سکونت دارند.  

کمیته مردمی استقبال از شهید در اطلاعیه ای اعلام کرد: آیین وداع با این شهید گرانقدر در برنامه بزرگ اجلاسیه  ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر که ۱۷ بهمن ماه در مسجد حضرت علی (ع) مهدیشهر برگزار می شود انجام خواهد شد.

آئین تشییع و خاکسپاری شهید سید آیت الله حسینی ساعت ۱۰ صبح  شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور مسئولان و مردم شهید پرور مهدیشهر از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای طالب آباد برگزار می شود.

همچنین اجلاسیه شهدای مهدیشهر با اربعین شهیدان مصطفی کریمی و سید محمد مهدی حسینی از شهدای مدافعان حرم در مهدیشهر همزمان شده است.

آئین چهلمین روز از مراسم گرامیداشت این شهدا جمعه ساعت ۱۶ الی ۱۷ و ۳۰  در مسجد حضرت علی (ع) مهدیشهر برگزار و به برنامه اجلاسیه منتهی خواهد شد.

حضور پیکر پاک و مطهر شهید «سید آیت الله حسینی» و اربعین دو تن دیگر از شهدای مدافع حرم در ایام برگزاری اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر، حال و هوای دیگری به شهر و این نکوداشت خواهد داد و قطعا این اجلاسیه به عنوان متفاوت ترین اجلاسیه شهدا در استان سمنان خواهد بود.  

گفتنی است شهید سید آیت الله حسینی سومین شهید مدافع حرم در مهدیشهر است. 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi