شناسه خبر : 31726
دوشنبه 20 بهمن 1393 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل خانواده معظم شهدا از سوی مسئولان ری

همزمان با دهه مبارک فجر، مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با پنج خانواده شهید این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با خانواده معظم شهیدان ملکی، محمد هاشمی، یزدی، ایزدیان و دولت خانی دیدار و گفت‌وگو کردند.




مسئولان شهرستان ری در این دیدارها یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

مهدی ابوالحسنی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این دیدارها ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر نقش شهدای گرانقدر دفاع مقدس در تدام راه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تاکید کرد.

وی گفت: تجلیل از خانواده شهدای گرانقدر، تجلیل از یک قشر خاص نیست بلکه ادای احترام به تفکری است که ایران اسلامی را سربلند نگاه داشته است.

بر پایه این گزارش، در این دیدارها، هر یک از خانواده شهیدان به بیان خاطراتی از شهدای خود پرداختند و با قرائت وصیت نامه شهید، بر تداوم و پیروی راه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کردند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi