شناسه خبر : 31764
سه شنبه 21 بهمن 1393 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد با کارکنان بنیاد سمنان

دیدار قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد با کارکنان بنیاد سمنان

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه سفر به سمنان و حضور در یادواره شهدای نوجوان استان با کارکنان بنیاد استان و شهرستانهای سمنان و مهدیشهر دیدار و گفت و گو کرد .

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین حسنی، ضمن نثار درود و سلام به ارواح تابناک شهیدان و فجر آفرینان انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر به ریشه های انقلاب اسلامی به عنوان سر آغاز حکومت خدا بر مردم اشاره کرد و اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران، آغازگر حکومتی در مقابل تاریخ 2 هزار و 500 ساله بود و اگر آنگونه که شایسته است از این درخت تنومند محافظت نشود به همان تفکر سلطنتی باز خواهیم گشت. مبنای منطق انقلاب، منطق پیامبر(ص) بوده است و همان گونه که پیامبر عظیم الشان اسلام برای اقامه دین، انواع تهمت ها، فشارها، تهدیدها و شکنجه ها را تحمل کرد، انقلاب اسلامی نیز انواع بحران ها و فراز و فرودها را پشت سر گذاشته تا بتواند به این درخشش و موفقیت ممتاز دست یابد و منطق آن صرفا جابجائی قدرت نیست بلکه تحول فکر است.

وی با اشاره به اینکه در قبال قشر ارزشی ایثارگران هرچه قدر خدمت کنیم باز هم کم است، افزود: در فضای کاری بنیاد با توجه به روحیات و ویژگی های جامعه شاهد و ایثارگر باید دریای صبر بود و فقط عشق است که مایه دلگرمی و امیدواری در فضای کاری و اداری بنیاد است. با تغییر رویکردها و نگاه نوین فرهنگی، اولویت کاری ما به ویژه در شورای معاونان، ارتقای سطح معیشت ایثارگران و کارکنان بنیاد است.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی در بخش پایانی سخنان خود به روحیات و منش والای برخی از شخصیت های برجسته نظام و مراتب اخلاص، فروتنی و مردمداری آنان اشاره و برای همگان در تداوم روند خدمتگزاری خالصانه و گره گشائی از مشکلات ایثارگران، آرزوی توفیق کرد .

بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار سمنان

حجت الاسلام والمسلمین حسنی با حضور در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار سمنان از قسمت های مختلف این پروژه بازدید کرد.

در این بازدید، گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی مجتمع خصوصا شرحی از هزینه کردهای مختلف، بودجه های تخصیص یافته استانی و ملی و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل قسمت های نیمه تمام عرضه شد و حجت الاسلام حسنی پیشنهادها و دستورات لازم را برای ادامه روند ساخت و ساز و تکمیل مراحل باقیمانده ارائه کرد.                     

ادای احترام قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد به مقام والای شهدا

حجت الاسلام و المسلمین حسنی در سفر یک روزه خود به سمنان در بدو ورود به این شهر پس از استقبال رسمی مدیر کل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) حضور یافت و نسبت به مقام والای شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.               

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi