شناسه خبر : 31768
سه شنبه 21 بهمن 1393 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام پدر شهید

در پیامی پدر شهید کمال ضیایی به نمایندگی از جامعه ایثارگران استان اصفهان در حضور رییس جمهور انتظارات ایثارگران را در چند مقوله عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حیات؛ قدرت الله ضیایی، پدر شهید کمال ضیایی در دیدار رییس جمهور با نخبگان جامعه شاهد و ایثاگر به نمایندگی از ایثارگران استان اصفهان، پیامی را بدین شرح عنوان کرد:


«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر» 

با سلام بر خاتم رسل، هادی سبل و تحیت بر انوار خمسه اهره و ائمه معصومین صلوات الله علیهم و صلوات خاصه بر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و با درود به روان تابناک امام شهیدان و شهدای والامقام و با سلام و ادب به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی

بوی دریا می آید، بوی دشت های پر از پونه، بوی طراوت آبها، بوی مخمل های سبز دشتستان ایثار، بوی آلاله سرخ کوهسار، بوی آشنای بیابان های فراخ 

ریاست محترم جمهوری اسلامی و هیات همراه 

مقدمتان به شهر شهیدان گلباران، به شهر عشق و شهادت به شهری که در جای جای زمینش گل لاله است به شهری که عرفان اهلش به آلاله است و به فرموده امام راحل(ره) به شهری که در هیچ کجای دنیا نمی توانید مثل آن را پیدا کنید. به شهری که 370 پیکر شهید عملیات محرم در یک روز تشییع شد خوش آمدید. 

به قطعه ای از بهشت ایران زمین، با بیش از 23 هزار و 500 آلاله عاشق شاهد، 49 هزار جانباز همیشه سرافراز، 3 هزار و 500 آزاده، اسوه گان صبر و استقامت؛ قریب به 600 فرمانده شهید راست قامت و 575 نفر روحانی شهید و .. خوش آمدید. 

عاشقان ولایت را نوید، حامیان دولت را امید که بزرگ حامی دولت تدبیر و امید می آید. 

اصفهان کانون فرهنگ، تمدن، صنعت، مهد علم و هنر و همواره سرزمین عالمان ادیبانی است که در اوج بالندگی و فرزانگی؛ اسوه دینداری و مردم داری بوده اند. 

اصفهان در دوران معاصر شهر حماسه، ایثار و فداکاری و آزادگی و استقلال و آزادی ایران بوده است. 

رییس جمهور محترم و محبوب، اکنون که ارکان اجرایی کشور عزیزمان به دولت اعتدال، تدبیر و امید سپرده شده است. جامعه بزرگ ایثارگران به مصداق «من لم بیشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از شما دولت مردان خصوصا به خاطر اجرایی نمودن 71 درصد از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، پرداخت مطالبات و دیون ایثارگران تا پایان سال 90 و نهادینه کردن طرح سپاس و تکریم ایثارگران تقدیر و تشکر فراوان می نماید. 

چون حدیث دوست نشاید گفت مگر به حضرت دوست

انتظارات جامعه بزرگ ایثارگران استان اصفهان در قالب مصوبات سفر حضرتعالی به شرح ذیل بیان می‌گردد. 


1- تأمین اعتبار لازم جهت ساخت مرکز توانبخشی جانبازان شهید مطهری
2- تامین مسکن ایثارگران در فاز اول برای شهر های اصفهان، خمینی شهر، درچه، نجف آباد حداقل به تعداد حدود 11 هزار نفر
3- عنایت ویژه در خصوص جذب و اشتغال فرزندان ایثارگران، تامین اعتبار لازم در خصوص اشتغال نخبگان و کارآفرینان
4- تسریع در اجرایی کردن مابقی مواد قانون جامع ایثارگران
5- با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ الهی و اعتقادی به نسل های آینده افزایش اعتبارات در این حوزه مورد انتظار است.
از خداوند متعال سلامتی و موفقیت جنابعالی و دولت تدبیر و امید را خواستاریم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi