شناسه خبر : 31770
سه شنبه 21 بهمن 1393 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساماندهی 848 مزار شهید

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پروژه ساماندهی 16 گلزار و 848 مزار شهید به اتمام رسید.

 به گزارش «ایثار» موسی‌الرضا کوشکی در ارتباط با ساماندهی گلزار و مزار شهدای خراسان رضوی از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: در سال جاری تعداد 27 گلزار منور شهید در دستور کار ساماندهی قرار گرفت که برای آن مبلغی معادل 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه تعداد 13 پروژه آن در ایام دهه مبارک فجر به اتمام رسید.

کوشکی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد سه پروژه دیگر در حال اتمام است و مراحل پایانی ساماندهی به سر می‌برد که پیش بینی می‌شود در 22 اسفند ماه مقارن با روز بزرگداشت شهید و تأسیس بنیاد به فرمان امام خمینی (ره) به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: پس از اتمام ساماندهی‌ها گلزارهای یاد شده که مشتمل بر 848 مزار منور شهدا است، شمار مزارهای شهدای ساماندهی شده در استان به 11 هزار و 827 مزار می رسد که از مجموع 15 هزار و 940 مزار شهدای گرانقدر موجود در استان حدود 74 درصد ساماندهی شده و مابقی قبور نیازمند ساماندهی است که از اعتبارات فوق تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان تخصیص داده شده و مابقی با مشارکت سایر دستگاه‌ها بوده است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با احتساب مزارهای ساماندهی شده در سال جاری از میان هزار و 448 گلزار تعداد  408  گلزار ساماندهی شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi