شناسه خبر : 31935
دوشنبه 27 بهمن 1393 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرامیداشت شهید مدافع حرم

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "حاج عباس عبداللهی" در مسجد جامع مرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، مراسم بزرگداشت شهید " حاج عباس عبداللهی"حاج عباس عبداللهی روز پنجشنبه ٢٣ بهمن ٩٣، در درگیری با تروریست‌ها و تکفیری‌ها در منطقه «کفر نساج» واقع در شمال غرب درعا (استان جنوبی سوریه)، به فیض شهادت نائل شد.

 

وی بازنشسته سپاه، اهل مرند و ساکن تبریز، مداح اهل بیت(ع) و قهرمان ورزش‌های رزمی از جمله جودو، رشته سه گانه، چتربازی و همچنین تیراندازی بود.

 

وی قهرمان ورزش‌های رزمی ارتش های جهان بود که سال‌ها به عنوان یک بسیجی مخلص در مناطق مختلف عملیاتی کشور حضور داشته و همچنین یکی از راویان هشت سال دفاع مقدس در کاروان‌های راهیان نور بود.

 

چنان با شهدا عجین بود که در سخنرانی‌هایش می‌گفت:من با شهدا راه می‌روم غذا می‌خورم و می‌خوابم و این آسایشی که برای من شهیدان بوجود آورده‌اند هرگز نخواهم گذاشت پرچم یا مهدی ادرکنی ،آن ناله‌های رزمندگان در نمازهای شب و هنگام شب عملیات زمین بماند.

 

حاج عباس عبداللهی همواره می‌گفت: “جسمم را به خاک و روحم را به خدا و راهم را به آیندگان می‌سپارم.”

 

او جزو بهترین تک تیراندازهای ایران بود و شاید هم بهترین آنها. او همواره سخت‌ترین راه را انتخاب می‌کرد چه آن زمان که فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان(عج) لشکر عاشورا بود و چه حالا که بعد از بازنشستگی نشستن را بر خود حرام کرد و راه سوریه در پیش گرفت.

 

صفایی داشت وصف‌ناپذیر پای ثابت اردوهای راهیان نور دانشجویی بود؛ با دانشجویان انس می‌گرفت و با آنها از شهدا و مرام‌شان می‌گفت.

 

پیکر پاک این شهید به کشور بازنگشته و قرار است روز پنجشنبه مراسمی برای بزرگداشت این شهید در تبریز برگزار شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi