شناسه خبر : 31996
سه شنبه 28 بهمن 1393 , 15:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لازمه پیشرفت بنیاد

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: لازمه توسعه و پیشرفت امروز بنیاد واکنش متناسب و پاسخ آگاهانه به شرایط محیطی متحول و پویا است.

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم ملک‌دار در نشست شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی که صبح امروز در سالن شهید هاشمی نژاد بنیاد خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد اظهار داشت: شورای مدیران به‌نوعی اتاق فکری در ستاد استان محسوب می‌شود بنابراین باید تلاش کنیم که سمت‌وسوی جلسات شورای مدیران به محتوا سازی و کیفیت‌بخشی متمایل شود.
ملک‌دار عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تحول واجب است، امروز تغییر و تحول یکی از ویژگی‌های بارز دنیای کنونی است و لازمه توسعه و پیشرفت امروز بنیاد واکنش متناسب و پاسخ آگاهانه به شرایط محیطی متحول و پویا است.
وی افزود: در راستای اجرایی و عملیاتی کردن طرح‌های تحولی و نوآورانه ابلاغی لازم است ورودی جدی داشته باشیم و در این مسیر با تمام توان خود حرکت کنیم.
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های تحولی توسعه و تقویت طرح سپاس با استفاده از شیوه‌های ارتباطی نوین است که تمامی کارکنان ما و به‌طور ویژه روسای ادارات در ستاد باید در آن فعالانه نقش‌آفرینی داشته باشند.
ملک‌دار بیان کرد: امروز در یک نظام ساختاری سه دغدغه جدی وجود دارد ابتدا پیشرفت، دوم اخلاق‌مداری و سپس برنامه محوری است.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi