شناسه خبر : 32086
یکشنبه 03 اسفند 1393 , 08:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با دو خانواده شهید در تاکستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در دیدار با دو خانواده شهید در تاکستان گفت: وجود خانواده‌های شهدا نعمت بزرگ الهی است و همه مردم و مسئولین باید قدردان این عزیزان باشند.

به گزارش «ایثار»، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در دیدار با دو خانواده شهید در تاکستان، با تاکید بر اینکه وجود خانواده‌های شهدا نعمت بزرگ الهی است، گفت: همه مردم و مسئولین باید بر این امر، باور داشته و قدردان این عزیزان باشند.

وی با اشاره به شجاعت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس، افزود: ایثارگران در طول هشت سال جنگ تحمیلی با دلاوری‌ها و از خود گذشتگی‌ها، ایثار و رشادت را به منصه ظهور گذاشتند.

رحیمی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران در مقابل دشمنان ایستادند و هرگز در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کوتاه نیامدند تا ما امروز در امنیت و آسایش باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهار داشت: اکنون عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون رشادت‌های جانبازان و شهدای گرانقدر انقلاب بوده، که باید همواره به آنان ارج نهاده شود.

ایرج حیدری فرماندار تاکستان نیز در این دیدارها با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی، خاطر نشان کرد: همه ما در قبال خون شهدا مسوولیم و باید در تکریم از بازماندگان آنها کوشا باشیم.

گفتنی است، در این دیدارها که محمد طاهرخانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان نیز حضور داشت، از خانواده شهیدان بهرامعلی رضایی و عبداله اعلمی نسب تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi