شناسه خبر : 32616
شنبه 16 اسفند 1393 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضامن اصلی مصوبات مجلس ایثارگران هستند

عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت:هیچ کس نمی تواند دین بزرگی که ایثارگران بر گردن جامعه دارند را ادا کند.

فاش نیوز - عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت"هیچ کس نمی تواند دین بزرگی که ایثارگران بر گردن جامعه دارند را ادا کند.
به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،"بهرام بیرانوند" نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی خود از مصوبات خانه ملت در حوزه ایثارگران متذکر شد:با توجه به کار بزرگی که ایثارگران کرده اند هیچ وقت و هیچ کس نمی تواند دین بزرگ آنها را ادا کند ، اما وسع ما بیشتر ازاین نبود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا پشتوانه مالی و اجرایی برای عملی شدن مصوبات در سال آینده وجود دارد تصریح کرد:پشتوانه اصلی مصوبات مجلس شورای اسلامی قانون است چرا که کشور بر اساس قانون اداره می شود و ضامن اصلی اجرای مصوبات قانون لایحه بودجه سال 94 خود ایثارگران هستند.
نماینده جانباز مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از مصوبات مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال آینده در خصوص ایثارگران اظهار داشت: بحمدالله مصوبات خوبی در بخش ایثارگران و جانبازان در لایحه بودجه سال آینده با کمک نمایندگان مجلس به تصویب رسید.
مدیرسابق بنیاد جانبازان شهرستان بروجرد ،در پایان تصویب وام های مسکن ایثارگران و تامین شهریه ایثارگران در لایحه بودجه سال 94 را از جمله مصوبات مفید نمایندگان  در مجلس نهم به شمار آورد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
همش حرف مفت.
با سلام و ادب
شما میتوانید با اجرای صحیح مصوبات مربوط به ایثارگران تمام مشکلات را حل و این دیـــــــــــــــــــن را از گـــــــــــردن خود باز کنید
بنام الله
سلام چون مستحب است والا ... چرا وقتي يك جانباز جانبازاي كه مهمترين چيز خودشو اونهم سلامتي است تقديم اين مملكت كرد كه بعضيها پشت ميز راحت بشينند به دفتر هر مدير كلي مراجعه ميكند . مدير كل . وزير . رئيس . يا جلسه . يا وقت ندارد . يا بازديد رفته .كه داره ميوه ميل ميكند . جانباز بدبخت سرافكنده از دفتر دور ميشه وبا خود زمزمه ميكنه ....؟
مدتي است كه ضامن همه را كشيدند و هيچ چيزي در اين مسئولين اثر نمي كنه و اغلب قوانين اجرا نميشه فقط ادعا دارند كه قوانين اجرا مي شود حال بايد از آقاي بيرانوند پرسيد ايثارگران چگونه مي توانند ضامن اجراي قوانين باشند در حاليكه نه ديوان عدالت نه كميسيون اصل نود مجلس نه بازرسي كل كشور نه ديوان محاسبات نه نمايندگان مجلس و نه هر آدمي كه سرش به تنش بيارزد نمي تواند حقوق ايثارگران را تامين كند حال چگونه خود ايثارگران آن را تضمين كنند. هر جا صداي ايثارگري بلند مي شود براي سركوبي آن هزار ترفند بكار مي گيرند.

...

جناب آقای احمدی نژاد رئیس جمهور قبل ، یک کار بزرگ و خوب انجام داد

که در دنیا بی سابقه بود و کسی را این شجاعت و عدالت نیست ؟!

و آن کار نیک ؛ پرداخت یارانه نقدی به همه مردم ایران بود ؟!

و بدون رانت و بدون تبعیض یارانه را داد ؟!

یعنی به همه مردم ایران حقوق داد ؟!

و فقر را در ایران ریشه کن کرده بود ؟!

و جایش در بهترین نقطه بهشت است ؟!

و نامش در تاریخ به نیکی ثبت شده و می شود ؟!و دومی ندارد ؟!

من موندم چرا شهریه دانشگاه های آزاد وغیرانفاعی و...که میلیون ها تومان است پرداخت میشه ولی کمک هزینه دانشجویان دانشگاه ملی که 5درصد ازاین شهریه ها نمیشه پرداخت نمیکنن کاش ماهم یک دانشگاه پولی قبول میشدیم
با سلام مگر در بودجه پارسال هم نیامده بود تحصیل رایگان ایثارگران پس چی شد ؟ دولت آئینامه داد که منظور از ایثارگران همان مشمولان بند ک ماده 20برنامه پنجساله ایثارگران هستند !!!!1
آنها چه کسانی هستند؟ آنها شامل زن وفرزندان جانبازان بلای 25درصد ؟!
آقای بیراوند من به صداقت ودلسوزی شما ایمان دارم اما بفرمایید این چه قانونی است که خود جانباز زیر 25درصد ورزمنده ای که جان در طبق اخلاص گذاشته از این قانون محروم است اما زن وفرزندان جانباز بالای 25درصد از آن منتفع !! تو را بفرمایید این قانون که با هدف ترویج فرهنگ شهانت وکمک به ایثارگران مصوب شده جز تبعیض وشامل شدن افرادر غیر هدف چه نتیجه ای دارد ؟
نوش جان زن وفرزندان آنها اما اجاز تبعیض ندید این تبعیض ها پدر مملکت را در میاورد و کسانیکه به ناحق از این قانون بهرمند میشوند حرامخورند واثرات حرام خواری درجامعه مشهود است
چقدر شعار
جواب سلام واجبه ...علیکم السلام و رحمه الله و برکاته ...
آخه دردت بخوره تو سرم تو که خودتم جانبازی .. چرا ؟؟
اخوی یعنی چی بیشتر از این از دستتون بر نمیومدو وسع شما نمی رسید ؟؟؟
یه کم از اون پولا که اختلاس شدن.. ها ... از تو حلقوم مختلسان بکشید بیرون اون وقت حق من و بقیه رو میدید ... !!
لابد این کارم عرضه می خواد ... که بیشتر از این در مجلسیان عرضه ماکو !!
اصلا چرا اغماض و آبروداریتون واسه دزد مزدا اوسع المیزان و اکثر الاندازهه ولی به حق و حقوق ما می رسه همه آب میره ؟؟؟ ارحم یا الله ..
بفرماید کدام قانون در مجلس به تصویب رسیده ودولت ها انجام داده اند که قشر ایثارگر این همه مشکلات داره شاید در جامعه قیراز این کره خاکی اجرا میشود که ایثارگران در آن مکان نیستند قانونی که مصوبینش به دنبال اجرای صحیح آن نیستند بیجا حرف نزنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi