شناسه خبر : 32741
سه شنبه 19 اسفند 1393 , 12:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با مادر شهیدان وثوقی

فرماندار همدان در دیدار خانواده شهیدان وثوقی گفت: ایثارگری و رشادتهای شهدا برای نسلهای بعد به افسانه تبدیل نشود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان، "علی تعالی" با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری شهیدان در دوران دفاع مقدس خطاب به مادر شهیدان وثوقی گفت: شهدای ما در دامن شیر زنان و مادرانی مثل شما پرورش یافتند که قطعا از شفاعت فرزندان خود بهره مند خواهند شد.

 

وی افزود: ما نیز خود را نوکر، خادم و دستبوس خانواده شهدا می دانیم و معتقدیم تا ابد مدیون خون شهدا هستیم.

 

تعالی با بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس یادآور شد: در عملیات والفجر 4 وقتی شجاعت و دلاوری یکی از رزمندگان که سالهای قبل از شاگردانم بود می دیدم، به شجاعت وی در سن نوجوانی غبطه می خوردم.

 

در این دیدار مادر شهیدان وثوقی نیز با اشاره به خاطراتی از فرزندان شهیدش اظهارامیدواری کرد: جوانان نسلهای بعد از شهدا الگو گرفته و رفتارو کردار شهدا به افسانه تبدیل نشود.

 

شهید جاوید الاثر محمدرضا وثوقی فرزند اول این خانواده، سوم آذر ماه 1348 چشم به جهان گشود و دانش آموز سال اول متوسطه بود که بعنوان نیروی بسیج در جبهه حضور یافت و در دوم اسفند 1364 در منطقه فاو عراق به درجه شهادت نائل آمد و تا کنون اثری از پیکر مطهرش بدست نیامده است.

 

شهید حمیدرضا وثوقی نیز فرزند دیگر این خانواده و متولد سال 1350 و دانش آموز اول متوسطه بود که به عنوان غواص در جبهه حضور یافت و در پنجم مرداد 1367 در منطقه بانه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

 

پدر شهیدان وثوقی، مرحوم فولاد وثوقی سال 1383 به دیار باقی و دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi