شناسه خبر : 32965
دوشنبه 25 اسفند 1393 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خادمان شهدا، میزبان زائران شهدا

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: خادمان شهدا میزبان زائران شهدا در مناطق عملیاتی هستند و باید این میزبانی به نحو شایسته‌ای انجام شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان،سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی صبح امروز در جمع خادم الشهدای سمنان که در حسینیه ثارالله سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خطاب به خادمان شهدا اظهار کرد:شما داوطلبانه در مسیر خدمتگزاری به شهدا و زائران آنها قدم گذارده‌اید و فرصت را قدر بدانید و به نحو مطلوب از آن استفاده کنید.

 

وی افزود: خادمان شهدا میزبان زائران شهدا در مناطق عملیاتی هستند و باید این میزبانی به نحو شایسته‌ای انجام شود.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به حضور پیشکسوتان به عنوان خادمان شهدا گفت: حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در کنار جوانان در این اعزام را باید به فال نیک گرفت چرا که آنها از نزدیک میدان جنگ سخت را تجربه کرده‌اند و جوانان می‌توان از این فرصت برای دریافت تجربیات پیشکسوتان برای حضور در میدان جنگ نرم بهره کافی و وافی را ببرند.

 

سردار شاهچراغی با بیان اینکه حیات و ممات ما متصل به شهداست، گفت: کار و خدمت به شهدا و زائران آنها علاوه بر سختی‌های خاص خود بسیار شیرین و دلچسب است.

 

وی با تأکید بر توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حفظ حرمت این ایام اظهار کرد:شهدا مورد توجه خاص ائمه اطهار (ع) بوده‌اند و نزد خداوند از جایگاهی بس عظیم برخوردار هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود شکری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز گفت: مهمترین هدف و اولویت خادمان شهدا تبیین مرام، مسلک و سبک زندگی الهی شهدای دوران دفاع مقدس است.

 

وی ضمن تشکر از تمامی بسترسازان حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور اظهار داشت: خادمان شهدا با انتخاب این مسیر گام در راهی مقدس نهاده‌اند.

 

وی مهمترین هدف و اولویت خادمان شهدا را تبیین مرام و مسلک و سبک زندگی الهی و جاودانه شهدای دوران دفاع مقدس برای نسل امروز عنوان کرد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اظهار داشت: گاهی اوقات انسان باید برای رشد معنوی سفر کند و البته این رشد معنوی نیاز گذر زمان، مکان مقدس همچون حرم مطهر امام رضا(ع)، قرار گرفتن در فضای معنوی و کسب حالت روحانی همچون ماه رمضان دارد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شکری راهیان نور را از راه‌های مقدس و طی طریق‌های نورانی و سراسر برکت و معنویت عنوان کرد و گفت: انسان با حضور در سرزمین‌های نور در مناطق عملیاتی روحش آرامش می‌یابد.

 

وی با اشاره به همزمانی ایام شهادت حضرت زهرا(س) با آغاز سال نو گفت: زائران با حضور در مناطق عملیاتی جنوب می‌توانند بهترین حض و بهره معنوی را با توجه به ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) ببرند؛ چرا که هم در مکان مقدس و هم در زمان مقدس در این مناطق حضور دارند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi