شناسه خبر : 34809
چهارشنبه 06 خرداد 1394 , 15:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان با فرا رسیدن روز جوان

یادواره پهلوان عارف،شهید ابراهیم هادی

به همت گروه فرهنگی شهید هادی همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، یادواره شهید ابراهیم هادی، علمدار کانال کمیل و 500جوان شهید گردانهای کمیل و حنظله، در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری فارس، به همت گروه فرهنگی شهید هادی همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، یادواره شهید ابراهیم هادی، علمدار کانال کمیل و پانصد جوان شهید گردانهای کمیل و حنظله، در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می شود.

محسن عمادی مدیر اجرایی یادواره شهید ابراهیم هادی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز جوان بهترین فرصت برای معرفی رشادت ها و ایثارگری های جوانان عاشورایی میهن اسلامی است. یکی از برجسته ترین مقاطع دوران دفاع مقدس، حماسه عاشورایی پنج روز مقاومت دو گردان از رشیدترین فرزندان این مرزو بوم است که در عملیات والفجر مقدماتی، با خیانت منافقین در محاصره دشمن تا دندان مسلح قرار گرفته، پس از پنج روز مقاومت، یکی یکی به شهادت رسیدند.  

وی افزود : یکی از موثرترین راه های مقابله با خود باختگی در مقابل هجوم فرهنگ بیگانه، زنده نگه داشتن یاد شهدا ، معرفی آنان به عنوان اسوه های عملی، برای جوانان عصر حاضر و دوستی و رفاقت دو سویه دائمی جوانان با شهدا می باشد. بی شک همه شهدای گرانقدر می توانند سرمشق های عملی و چراغ راه هدایت جوانان قرار گیرند، لکن وقایع مقاطعی از هشت سال دفاع مقدس و شهادت مظلومانه صدها نوجوان، در نبردی عاشورایی و شباهت آن به واقعه کربلا، دل هر جوان عاشقی را شیفته این جوانمردان می نماید.

شهادت جوانان و نوجوانان دو گردان کمیل و حنظله در عملیات والفجر مقدماتی، در قلب فکه، پس از پنج روز محاصره و تشنگی و تسلیم نشدن حتی یک نفر از این دلاور مردان، از مقاطع درخشان دفاع مقدس می باشد که به دلایل موفقیت در دستیابی به اهداف، در سه دهه اخیر مکتوم مانده و به آن پرداخته نشده است و همواره می تواند سرمشق ما در مواجهه با عداوت دشمنان مان باشد.

عمادی اضافه کرد : شهید ابراهیم هادی، پهلوانی شجاع، فرمانده ای دلاور، مداحی دلسوخته، استاد تهذیب نفس، شهید

اینستاگرام
خدا ایشان و همه شهدای همرزمش را ،سرسفره با برکت سید و سالارشهیدان امام حسین علیه السلام میهمان بگرداند.
خوشا به سعادتشان...
باسلام لطفااطلاعات بیشتری از مراسم ازجمله ساعت وسخنران ودیگربرنامه های مراسم ودرصورت پیش بینی امکانات حضور علاقمندان شهرستانهارا اعلام فرمایید با تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi