شناسه خبر : 39888
دوشنبه 16 آذر 1394 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حکومت آذربایجان نشویم!

محسن ناطق- مسئولان حکومتی جمهوری آذربایجان چطور با وجود 85 درصد جمعیت شیعه توانستند به حکومت برسند؟ مدت هاست کشورهای استقلال یافته از شوروی سابق تبدیل به جولانگاه صهیونیست ها و بطور کلی دشمنان مسلمین شده که براحتی مشغول تبلیغات ضد اسلامی و ترویج سیاست های فاسد و استکباری هستند. بیاد داریم رژه از پیش طراحی شده همجنس بازان و کنسرت های شیطان پرستان اوج تبلیغات استکبار در جمهوری آذربایجان بوده که هنوز اثرات اندوه بار و اسفناک روحی و روانی وارده به مسلمین پابرجاست لذا تکرار سیاست های صهیونیستی و ضد اسلام همچنین استقرار پایگاه ریگی معدوم و تحریک سه بخش آذری به منظور تجزیه آنها بدلیل عدم حصول شرایط و هوشیاری سربازان گمنام بحول و قوه الهی در نطفه خفه شد که میتوانست در کنار بحران جنایات داعش مشکلات جدی در منطقه ایجاد کند.

 نقش سیاست خارجی جمهوری اسلامی در دولت فعلی با قصور و کوتاهی همراه بوده، همانطور که ملاحظه می گردد محور مبارزه حکومت جمهوری آذربایجان با مسلمین دارای یک منشا واحد کاملا شبیه به دعواهای جناحی در مقابله با خیل ده ها میلیونی عاشقان ولایت در ایران اسلامی میباشد. در داخل کشور نیز اتهام افراطی گری به امت ولایتمدار مسلمان ایران همیشه هنگام مقاومت و مقابله با نفوذ سیاست های غرب توسط عوامل نفوذی استکباری در پوشش الوان تحزب مشهود بوده که در حقیقت از یک سرچشمه سیاه و شیطانی با رمز افراطی گری صادر می گردد.

 راه مقابله و مبارزه با نفوذ شیطانی استکبار که با تمام قوا به دنبال تغییر حکومت اسلامی به حکومتی مثال جمهوری آذربایجان، ترکیه و سعودی بوده با عنایات حبل الهی در حفظ و پناه حصن مستحکم اتحاد مسلمین ذیل رهبری عالیقدر نظام و بصیرت در عملکرد سیاسیون داخلی میباشد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi