شناسه خبر : 39953
دوشنبه 23 آذر 1394 , 11:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دل پر درد!

نفوذ کنندگان و جاسوسان عوامل بیگانه بسیار کم خطر تر ازکسانی هستند که استعداد خود فروختگی به دلیل زخارف دنیا و سیری ناپذیری در آنان مهیاست.

اسماعیل مرتضایی - نفوذ کنندگان  و جاسوسان عوامل بیگانه بسیار کم خطر تر ازکسانی هستند که استعداد خود فروختگی  به دلیل زخارف دنیا و سیری ناپذیری در آنان مهیاست.  یقینا" کشف و بازدارندگی اینان بسیار پر هزینه تر از  نفوذ کنندگان با برنامه (جاسوس) می باشد.
یقینا" هیچ ذاتی بغیر خالق و یا سازنده و مخترع یک موجود (وسیله)....به نقاط ضعف و قدرت مخلوق خود آگاه نیست. انسان اگر دارای منع های شخصی چون ایمان، تقوا و عوامل باز دارنده (نماز - ان الطلوه تنهی علی الفشحا و المنکر )شخصی نداشته باشد  یقینا" از هر درنده ای وحشی تر و خون خوار تر  می تواند باشد. وحشیگری حیوان عیبی بر او نیست، جه بسته به غریزه خود عمل می نماید و عقل، فطرت، نفس هشدار دهنده و باز دارنده ندارد. او به اندازه سیری خود شکار می نماید چه بسا که در صورت شکار  یک حیوان حجیم  روزها دست بشکار نمی زند. اما انسان دد منش مسلح به عقل،درایت،(ریا )،مکر و حیله، به هر قیمت سعی در شکار صید خود دارد. اینجاست که خدواند انسان حیوان صفت را به زیبایی معرفی می نماید (إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِندَ اللّهِ الَّذِینَ کَفَرُواْ فَهُمْ لاَ یُؤْمِنُونَ ﴿۵۵﴾انفال  : بى تردید بدترین جنبندگان پیش خدا کسانى‏ اند که کفر ورزیدند و ایمان نمى ‏آورند) اینکونه انسانها از حیوان نیز پست تر هستند. اینگونه انسانها هیچگاه ار حقارت خود نمی توانند فرار کنند.

همانگونه که مستحضر هستید در کتاب خدا و سنت صالحان(رسول الله ص و ائمه الطاهرین (ع) علاوه بر مبحث اخلاق، شریعت، تاریخ وقضا بشدت مورد تاکید قرارگرفته است.  عبرت گیری  از قومهایی  عذاب شده  که در آن مومن و فاسق با یک عذاب از پای در آمدند. باید مسیر حرکت  بسوی پاکیها هموار شود. فراموش نکنیم با توجه به تمام جهات سیاسی جغرافیای سیاسی و سیاست خارجی، اگر لطف خدا در نصرت مومنین و دیگر عوامل  الهی را در نظر نگیریم عاقبت مردم سوریه، عراق و... حداقل عاقبت مردم ایران می توانست باشد. چه تصمیم گیران و تصمیم سازان ما  مصداق آیه"همانان که دین خود را سرگرمى و بازى پنداشتند و زندگى دنیا مغرورشان کرد. پس همان گونه که آنان دیدار امروز خود را از یاد بردند"(اعراف 51)کشور را به بیراهه ای  به نا کجا آباد  می برد و اگر نباشد تذکرات مکرر مقام معظم رهبری  و  دعای خواص و رعبی که خداوند در دل دشمنان انداخته این واقعیت دور از نظر نیست. 
 
چه شده؟  آیا اندیشیده اید که امروزه با  مکر و حیله و ریا فساد در کشور کاملا" سیستماتیک شده است؟ شما اگر به یکی از منابع قدرت در شهری  ایرادی بگیرید فریادهای ناهنجاری از مراکز قدرت در تهران  خواهید شنید. با بودجه های کلانی که برای فرهنگی در دهها موسسه و نهاد در خصوص اشاعه فرهنگ اسلامی انطباق اسلام و مقتضیات  زمان و پاسخگویی به شبهات  قشر جوان  و تبیین  بزرگترین فرهنگ اسلام که از آن بعنوان فرهنگ جهاد و شهادت نام می بریم و این فرهنگ  ناب که تبیین کنندگان آن رسول اکرم (ص) و سید الشهدا، حسین بن علی (ع) نتیجه گرایی را به تکلیف گرایی تبدیل نمود."قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَةٍ أَن تقومولله مثنی و فرادا" ،(بگو من فقط به شما یک اندرز مى‏ دهم که دو به دو و به تنهایى براى خدا به پا خیزید)

و احیا کنندگان این امر الهی در جامعه را که که ذره ذره وجودشان را متخلق به آداب  مجاهدین فی سیبل الله نموده بودند  و در این راه از مال و جان خود به واقع گذشته و انتهای ایثار دیگران ابتدای عمل ایشان بود را همانانی را که  در جایی  که امام خمینی کبیر (ره ) آنان را پیشکسوتان جهاد و شهادت نامید. به چه توفیقی دست یافتند مکر  استفاده ابزاری از آنها  و رها نمودن آن بزرگان و اسوه های شرف و اخلاق و ایثار  در پیچ و خم زندگی.

حال قضاوت نمائید فردی که برای دنیا و زخارف آن تن به هر ذلتی می دهد نه تنها نفوذی بلکه تربیت کنندگان عوامل نفوذ می باشد. اینگونه افراد در سازمانهای اداری و قضایی ومجلس......... مورد وهن  اسلام و نظام و  و ابتر نمودن نهادهای حاکمیتی و متاسفانه نظارتی هستند تا جایی که با ورود یک مسئول بلند پایه مورد وثوق مردم به شهر و استانی  (مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ) صندوق های  حجیم  جای جای شهر برای شکوائیه و درخواست و ایضا" ابراز احساسات نصب می شود. مگر این استان . شهر . ... استانداری و نهادهای و ادارات عریض و طویل در راستای حل مشکل این مردم صابر و با وفا و محجوب تشکیل نشده اند؟

پس این همه شکایت در حضور نهادهای نظارتی نشان از چیست. بلی حقیر بعنوان همرزم شهدا و جانبازان و آزادگان و بعنوان کسی که ... در راه حفظ نظام منبعث از تنها قرائت ناب از اسلام برادر، جوانی و سلامت خود را فدا نموده ام امروز مدعی هستم  ....... بیش از 30 سال است که فریاد می زنیم اگر نامه امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر نخعی در خصوص استانداری بصره  ملاک سیستم  قضایی  و نظارتی در جامعه قرار بگیرد به والله ما به جامعه مورد وثوق خداوند بزرگ می رسیم. "کَذَلِکَ جَعَلْنَاکُمْ أُمَّةً وَسَطًا لِّتَکُونُواْ شُهَدَاء عَلَى النَّاسِ"(و بدین گونه شما را امتى میانه قرار دادیم تا بر مردم گواه باشید).

یقینا" اگر چنین نکنیم گفتن از کتاب  الله،  رسول خدا محمد مصطفی (ص)، وامیرالمومنین علی (ع) حسین بن علی (ع) و  دیگر ائمه و صالحان قال است ( دروغ است و ابزار رسیدن به قدرت است لاغیر). قالی که بر زبان هر رهزنی جاریست. دین اسلام دین حال و عمل است. پسوند اسلامی بدون عمل به محتوای اسلام، نه تنها مشکلی از جامعه  حل نمی نماید بلکه بنوعی باعث وهن دین  خداست..... فقط فراموش نکنیم که در لوح  محفوظ چنین امده  است:"الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم"

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
جناب مرتضایی سلام . همین دو خط که از فرمایشات شما به صورت برجسته و پر رنگ نمایش داده شده ... باعث شد که در همون لحظه اول با رغبت و شوق زیاد متن را کامل بخوانم ...
آقا جان این حس زیاده طلبی در تمام ابعاد وجودی آدماهایی که دور و بر ما هستند و از هموطنان ما هستند باعث شده این قدر که از این آدما بترسم از داعش نترسم !
یعنی یه جوری آبروی آدمو بخاطر هوای نفسشون ضایع می کنند که ترس افتادن به دست داعشیا با آن اعمال شنیعشون ترس نداره .،
چی بگم ؟
فقط دعا کن ... ای آبرودار ..،!
ضعیف نگه داشتن رزمندگان و جانبازان زیر25% البته به نفع دشمنان ایران است
سلام ریس بنیاد داعش با رزمندهای خود چگونه اند.؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi