شناسه خبر : 40389
دوشنبه 30 آذر 1394 , 14:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست معاونان فرهنگی ادارات

اولین نشست معاونین فرهنگی و امور اجتماعی ادارات بنیاد شهید و امورایثارگران منطقه دو کشور با هدف نهادینه سازی فرهنگ مشارکت و استفاده از خرد جمعی به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌ شود.

سیدعلی قریشی؛ معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از برگزاری اولین نشست و گردهمایی معاونین فرهنگی و امور اجتماعی ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های منطقه دو کشور به میزبانی اصفهان در روز چهارشنبه دوم دی ماه خبر داد.
وی تصریح کرد: این نشست یک روزه با هدف جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت ها، امکانات و تجربیات استان های یزد، چهارمحال بختیاری، مرکزی، لرستان، ایلام در راستای هم افزایی فرهنگی و ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و رسالت بنیاد در جهت ترویج و توسعه فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه وخدمات رسانی مناسب تر به جامعه معزز ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا انجام خواهد گرفت.
به گفته معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اصفهان به عنوان سرگروه منطقه کشور بوده و دبیرخانه این شورا در این استان تشکیل خواهد شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi