شناسه خبر : 40773
دوشنبه 07 دي 1394 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه پدرم را ادامه می‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ پاسدار شهید محسن فرامرزی سر تیم حفاظت امام جمعه موقت تهران آیت الله امامی کاشانی که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه هجرت کرده بود توسط تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

برای پوشش خبری مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم به یافت آباد غربی (گلزار شهدای یافت آباد) رفتم. بعد از سخنرانی و اقامه نماز توسط امام جمعه موقت تهران در کنار مزار شهید محسن فرامرزی پسر نوجوانش را دیدم که در کنار دایی‌اش ایستاده است. گفتم خاطره‌ای از پدرت برایم می‌گویی؟ و این جملات زیبا از زبان محمدرضای ده، دوازده ساله شنیدنی بود:

پدرم قبل از آخرین سفرش روحیه بسیار خوبی داشت او سر سفره شام از من پرسید: ناراحت نیستی از رفتنم؟ من هم به صورت معجزه آسایی گفتم: نه ناراحت نیستم.

انگار یک جورهایی به من، برادر و مادرم الهام شده بود که بابا در این سفر شهید می‌شود. البته به نظرم اگر به صورت عادی می‌مرد در حقش بی انصافی می‌شد چون بابای من واقعا مرد بزرگی بود و باید به شهادت می‌رسید. من هم راه پدرم را حتما ادامه می‌دهم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi