شناسه خبر : 46602
شنبه 29 خرداد 1395 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدای مدافع حرم در قم تشییع شدند

 این شهدا که از لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون و یک طلبه بسیجی ایرانی بودند بعد از جزء خوانی قرآن کریم با حضور روزه داران از حرم مطهر حضرت معصومه (س) بدرقه شدند.
بعد از طواف بدن پاک این شهدای مطهر گرداگرد مضجع شریف بانوی آب و آیینه، نماز توسط آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مردم شهید پرور قم برپا شد.
در این بین پیکر پاک طلبه شهید احمد مکیان اهل آبادان در کنار سایر شهدای غیر ایرانی قربان حسنی، حیدر شعبانی و صادق واحدی از لشکر فاطمیون و شهیدان سید اقبال و امجد حسین از تیپ زینبیون آرام گرفت.
طلبه شهید احمد مکیان از رزمندگان لشکر فاطمیون بود که بعد از پنج روز مجروحیت اول ماه مبارک رمضان در یکی از بیمارستان‌‌های سوریه به شهادت رسید، این شهید وصیت کرده بود تا در کنار همرزمان افغانستانی خود در قم به خاک سپرده شود.
پیکر این شهدا بر روی دوش مردم ولایت مدار و شهید پرور قم از حرم مطهر حضرت معصومه(س)‌ تا چهارراه شهدا تشییع و سپس در آرامستان بهشت معصومه(س) در قطعه شهدای مدافعین حرم به خاک سپرده شد.
مردم با در دست گرفتن تصاویری از شهدا، با دست‌های گره کرده جنایات داعش را محکوم کرده و خواستار پایان یافتن جنایات این گروهک‌های تروریستی شدند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi