شناسه خبر : 47169
یکشنبه 13 تير 1395 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیش حقوقی جانباز فوق لیسانس مازندرانی

سیدخلاق میرنیا روز یکشنبه با نشان دادن یک نسخه از فیش حقوقی این جانباز 25 درصدی گفت : این جانباز سرافراز که دارای مدرک کارشناسی ارشد فوق لیسانس است ، برابر قانون باید حقوق دکترا دریافت کند و هر آنچه می گیرد طبق قانون حقش است .
فیشی با مبلغ بیش از 90 میلیون ریال چند روز گذشته در فضای مجازی مازندران منتشر و ادعا شد که این فیش متعلق به یکی از عوامل دفتر رئیس دانشگاه مازندران است .
یکی از سایت های خبری استان هم چند روز گذشته با توسل به تصویر این فیش مدعی وجود تبعیض در دانشگاه مازندران و تخلف رئیس این دانشگاه شد.
رئیس دانشگاه مازندران که برای دومین بار ریاست این دانشگاه را تجربه می کند ، گفت : دانشگاه مازندران بر اساس قوانین هیات امنایی اداره می شود و به هیچ عنوان کسی نمی تواند حتی یک ریال اضافه تر از آن چیزی که قانون مشخص کرده است ، دریافت کند.
وی افزود : دیوان محاسبات هر روز در دانشگاه مازندران حضور دارد و اگر کوچک ترین تخلفی در این زمینه صورت گرفته باشد ، مورد بررسی و پیگیری قرار می دهد.
میرنیا که دانش آموخته مقطع دکترا از دانشگاه تربیت مدرس و دارای سابقه عضویت در هیات علمی ای دانشگاه است ، گفت : با محاسبه همه سرفصل های قانونی ، حقوقی که این جانباز عزیز دریافت می کند ، ضمن این که حقش است ، کمتر از مبلغی است که اعلام شده است.
وی افزود : متاسفانه برخی به علت قطع شدن منافع شخصیشان در دانشگاه مازندران دست به چنین اقدام تحریک آمیزی می زنند و حتی به جانباز گرانقدری که سلامتیش را برای نطام و مملکت ازدست داده رحم نمی کنند .
میرنیا با تاکید بر این که شهدا و جانبازان با تقدیم جان شیرین و مهم ترین داشته زندگی یعنی سلامتی خود با خدا معامله کرده اند ، گفت : آدم متاسف می شود وقتی می بیند برخی برای تسویه حساب های سیاسی حتی به این عزیزان هم رحم نمی کنند.
وی افزود : در روزهای اخیر عده ای به بهانه فیش های چند ده میلیونی که افشاء شده ، و مصوبات پرداخت چنین حقوق هایی هم مربوط به دولت گذشته است ، از آب گل آلود ماهی می گیرند تا با تهمت و افترا ، تشویش در اذهان عمومی ایجاد و با توسل به کلمه حق ، راه ورود دشمنان انقلاب و اسلام را را که همان باطل است ، تسهیل کنند.
رئیس دانشگاه مازندران اظهارداشت : در شرایطی که مقام معظم رهبری به یکپارچگی دولت و ملت سفارش کرده اند و از دولت هم خواستند تا با دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف برخورد قانونی کند، بنده هم به هیچ عنوان اجازه نخواهم داد در دانشگاه مازندران احدی حقوق غیر متعارف دریافت کند.
وی همچنین در باره بازنشسته بودنش که به بهانه انتشار فیش حقوقی دوباره در فضای مجازی مطرح شد ، گفت : آنانی که این موضوع را مطرح می کنند احتمالا یا خبر ندارند که شورای انقلاب فرهنگی که محل تجمع بسیاری از نخبگان و بزرگان فرهنگی نظام اسلامی است ، روسای دانشگاه را تائید می کند ، به این موضوع هم توجه دارد و یا این که می خواهند این شورا را هم زیر سئوال ببرند.
رئیس جدید دانشگاه مازندران در تاریخ 17 آذر سال 94 با تائید رئیس جمهوری به کار بازگشت و در تاریخ 22 همان ماه ابلاغش با امضای معاون اول رئیس جمهوری به تصویب هیات وزیران رسید.
میرنیا که عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است ، از آن دانشگاه برای خدمت در دانشگاه مازندران ماموریت گرفته است .
وی پیش از این هم از سال 77 تا 84 به مدت هفت سال ریاست دانشگاه مازندران را بر عهده داشت .
دانشگاه مازندران هم اکنون دارای 12 هزار و 500 دانشجو است که 750 دانشجو در مقطع دکترا، دو هزار و 500 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.
این دانشگاه که در شهرستان بابلسر مستقر است ، از دانشگاههای معتبر کشور به شمار می رود و دارای 347 عضو هیات علمی ، 300 استاد مدعو و 500 کارمند است.
دانشگاه مازندران همچنین با بسیاری از دانشگاههای معتبر خارج دارای مراوده علمی و تفاهمنامه است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
سلام.سی سال برای این نظام وکشورصادقانه ازجان گذشتیم وخدمت کردیم.وبارهامرگ رادیدیم.5سال بادریافتی 20تا50هزارتومان وباقرض وقول زندگی کردیم وامروزآرزوداریم یک میلیون تومان حقوق دریافتی داشته باشیم.که هرگزچنین نخواهدشد..نوش جان دریافت کنندگان.بخورید.به پاشید.ریخت وپاش کنید. ولی بدانیدبه یقین آه وناله ایثارگران وخون پاک شهدای گرانقدرمیهن اسلامی گریبانگیرشماخواهدشد.وروزی خواهدرسیدکه تابان سختی خواهندداد..به امیداین روزوقضاوت پروردگار..خدایاعاقبت همه راختم بخیربفرماء ودست مارابگیروآبرویمان راحفظ کن.دردمندی ازگیلان.باتشکرازفاش نیوز.
آقای میرنیا شخصیتی فرهیخته و وارسته و از مبارزین قبل از انقلاب و افتخار مازندران است. بعضی از آنهایی که دست به تشویش اذهان عمومی در باره دریافتی ها میزنند یا دارای تحصیلات عالیه نیستند و یا سابقه کار زیادی ندارند و یا ترکیبی از ایندو هستند.اگر در گذشته دود چراغ خورده بودند الان بی محابا دست به تشویش اذهان عمومی نمی زدند و حتی با آبروی جانبازان برای مطامع شخصی و یا منافع جناحی بازی نمی کردند. من نمی دانم فلسفه حضور دایمی دیوان محاسبات و حضور ادواری بازرسی کل کشور که از طریق قوه مقننه و قوه قضاییه مبادرت به این امر مینمایند مگر غبراز کنترل عملکرد مسئولین وفق قوانین و ضوابط است.قطعا اگر تخلفی صورت گرفته باشد گزارش میشود.این سر و صداهای فعلی مربوط به دزدان و غارتگران قبلی بیت امال است که حسب ضرب ا لمثل قدیمی همراه با جماعت فریاد آی دزد سر میدهند
سلام
اعضای هیئت علمی دانشگاهها قاعدتأ به نسبت کارکنان شاغل دردستگاههای اجرایی حقوق بالاتری میگیرند
بهرحال درتمام کشورها برای اساتید مراکز علمی ارزش زیادی قائل میشوند طبیعی است این اساتید آیندگان کشور را تربیت میکنند وآنچه را باتلاش وزحمات زیادی فرا گرفته اند به دانشجویان انتقال میدهند وحق دارند از مزایایی برخوردار شوند
متاسفانه عده ای هستند بیسواد وبدون بنیه علمی صرفاً با سفارش واستفاده از پارتی سمت های بالایی میگیرند وحقوق های نجومی دریافت میکنند
چه بسی دریکسال وحتی کمتر ازسال به اندازه 30 سال خدمت کارمند عادی حقوق میگیرند اما وقتی به حق وحقوق ما جانبازان میرسد میفرمایند بارمالی دارد فعلا اجرا نميشود
کسی نیست بگوید اگرمسئولین همانند سایر کارمندان حقوق بگیرند برای ما هم میشود حداقل ها را پرداخت کنند ومعضل بارمالی حل شود
معلوم است درحال حاضر با این حقوق مسئولین بار مالی کمبود دارد
چه میشود یکصدم حقوق هریک ازاین مسئولین را به ما بدهند دیگر بار مالی نداریم
هزار ماشاآلاه كارشناس در زمينه گرفتن حقوقهاى نجومى كم نداريم. فكر كنم. فيش حقوقى اين جانباز 25% درصد را براى خنده مطرح كردند؟ كه صدالبته حق قانونيش بوده. همانطور كه فرمودند. عجب حقوق نجومى ميگرفته اين جانباز؟ اون كسيكه اين فيش حقوقى را منتشر كرده. مثل اينكه بدجورى سر اين حقوقهاى نجومى گرفتار شده. كه فكر كرده با مطرح كردن فيش حقوقى اين جانباز يك راه نجاتى براى خودش پيدا كند؟ خوب وقتيكه ميشينند حساباى كوررو ميكنند. اخرش مورد تمسخر ديگران قرار ميگيرند؟ نميدونم چرا يك كارشناس پيدا نميشه بگه ايا اين حقوقهاى كمى كه بقيه جانبازان ميگيرند. حقشان اين است؟ كه من ميگويم. به هيچ عنوان. متأسفانه مسئولين امر كمترين حقوق را به قشر جانبازان ميدهند؟ كه اين يك ظلم اشكار در حق تمام جانبازان ميباشد. و تا به امروز ادامه داشته. و صدايى از هيچيك از مسئولين در نيامده. و اعتراضى نكردند. متأسفانه. بعد يك سرى از مسئولين كه اكثرشانهم سواد درست حسابيهم ندارند. حقوقهاى نجومى ميگيرند؟ حالا ببينيم با اين مديران فاسد چكار ميكنند؟ منكه چشمم اب نميخوره كار انچنانى با اين مديران كه تعدادشانهم كم نيست. بكنند. مثلاً با اختلاص بنياد چكار كردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام.زیبابوددلاور..یقین بدان هیج کاری نمیکنند..چندمدت دیگرمقامشان میرودبالا.شاهدوزیردوره بعدشوند.. خدایابایدبه فریادبرسد..انشاءالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi