شناسه خبر : 49441
یکشنبه 21 شهريور 1395 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برجامی که بی فرجام ماند

جانباز- باسلام به جامعه خانواده های بزرگ شهید و ایثارگران محترم ، چندیست قبل از برجام و بعد از برجام زمزمه هایی از کسانی شنیده می شود که صحت روایات صریح از معصوم (ع)شده را تایید  می کند ، معصوم (ع) می فرمایند در آخرالزمان حق و باطل چنان موازی هم قرار می گیرند که انسانی که در آن زمان زیست می کند تشخیص درست از  صحت گفتار  آنان  برایشان سخت می گردد ، همیشه بخود میگفتم این که کاری ندارد راحت می شود تشخیص داد ، اما امروزه روز ،حرف هایی از دهان  شخصیت های خاص شنیده می شود و آنچنان زیبا توجیح می کنند  که حقیقتا انسان های عامی  مثل ما را به نص صریح کتاب ا... قران کریم به  شک می اندازد.

  حالا منظور از روایت بیان شده معصوم (ع) در آخرالزمان می توانم درک کنم یا بفهمم ، وقتی از دهان شخصیت های خاص بخاطر اینکه این شخص مورد اطمینان جامعه می باشد خوب از حمایت هایی برخوردار می گردد اما در آن سو ،متفکرینی هم می باشند که مثل ما مردم عامی بدون تفکر و اندیشه حتی از افراد برجسته ی خاص براحتی سخنان این خواص را که زمانی زندان کشیده و حتی شکنجه شده بودند را براحتی نمی پذیرند و در هر کلام گفته شده مو شکافانه واکاوی کرده و ارائه خروجی گپ وگفت ایشان را تجزیه وتحلیل می کنند.

قبل از برجام مقام معظم رهبری بارها فرمودند هیچگاه به شیطان بزرگ و ایادی آنان نمی شود اطمینان کرد چون شیطان بعداز نزدیک به چهل سال عمر انقلاب بزرگ ملت ایران درصدد خصومت و ضدیت با آرمان های این انقلاب بزرگ بوده و خواستار سرنگونی انقلاب ، حقیقتا چرا این همه خصومت ودشمنی برای اینکه یک ملتی باسابقه تمدنی دوازده هزار ساله خواسته مستقل عملکرده و از منافع خودش حمایت کند.

منافعی که جز لاینفک این مرز وبوم می باشد و چطور شیطان بزرگ با گستاخی که سرزمینشان آن طرف این کره خاکی می باشد اعلام می دارد که ایران بزرگ منافع ما را به خطر انداخته ، یعنی صاحب این سرزمین ایرانیان هستند اما منافع شیطان هم در این سرزمین ایران می باشد و نزدیک به چهل سال همه جوره رفتار ناشایست با این ملت بزرگ داشته از سرنگونی دولت قانونی ایران و رو در رو قرار گرفتن با ملت ایران و تحمیل جنگ و دادن تمام تسلیحات بروز دنیا به کشور متخاصم رژیم بعث عراق تا زدن هواپیمای مسافری ایران بوسیله ناو شیطان بزرگ و حتی رو در رویی و شاخ به شاخ شدنشان در خلیج فارس بادلاور مردان نیروی نظامی ایران و ده ها هزار جنایتی که در حق این ملت آزاده ومظلوم قرار دادند که در همین اواخر سخت ترین وبیشرمانه ترین تحریم هایی که حتی دارویی ودرمانی هم شامل این تحریم ها می شد.  

روبرو شدن با مقاومت مثال زدنی این ملت شریف وبزرگ همه و همه دریک طرف که به هیچ عنوان نتوانست در اراده این ملت بزرگ تاثیری در جهت تسلیم در آورد  با اینکه این ملت بزرگ را از حق طبیعی اش محروم کرده بودند اما متوجه شدند تحریم ها ضمینه پیشرفت های شگرف وبزرگی نصیب این ملت با کمک جوانان انقلابی و نخبه ی خود رقم زد.

پس از در نیرنگ وارد شده که حاضزیم مذاکره کنیم که متاسفانه هرچه رهبری مخالفت صریح خود را با مذاکره بیان کردند عده ای بریده در داخل  نقل روایت هایی خیالی داستان های هزار و یک شب راه انداخته که پنج ابر قدرت اتمی جهان را به پای مذاکره کشاندیم و با گوش ندادن حرفهای معظم له هوچی گری های در مدح برجام و وضعیت اقتصادو بالشت پر قو و ... مدیحه سرایی هایی کرده  مثل کسانی که علی بن ابیطالب که در یک قدمی پیروزی قرار داشت را مجبور به صلح همراه بانیرنگ معاویه کردنند.

اگر خوارج در آن زمان این اجبار را بوجود نیاورده بودند امروز شاهد اسلام ناب محمدی بودیم نه نظام های سکولار یا مرتجع حاکم برجوامع اسلامی، اما این دعوای شر با خیر تا ظهور باقیست  ، امایی چرا عملکرد و تناقض در رفتار وگفتار افراد خاص آن هم در این برحه از زمان انقلاب پیش بیاید خود جای بحث دارد.

برجام به گفته خود حضراتی که پشتیبانی سخت از آن می کردند الان اعتراف می کنند که دستاورد برجام را تقریبا هیچ می دانند  وقتی این همه به صراحت گفته می شود که برجام  فقط از طرف ایران انجام می پذیرت ولا غیر و حتی فرمانده شوالیه های مذاکره کننده در جایی ایراد می نماید برجام به تنهایی برای برداشتن تحریم ها نبوده و ما می خواستیم از منشور بند هفت شورای امنیت بیرون بیاییم.

پس این همه هیاهویی که راه انداخته بودند که از شروع امضای برجام تحریم ها همه شان یک جا برداشته می شود یعنی چه؟ریاست محترم بانک مرکزی ایران دستاورد برجام را هیچ می داند ، از این نکته تلخ تر اینکه با امضا ء FATF که معلوم نیست چه زهر دیگری می باشد دچار خود تحریمی هم شده ایم، در مورد برجام دو و سه هم نظراتی داده شده تا بتوانند صنعت بومی دفاعی مان را هدف قرار داده وبعد بوسیله بحث حقوق بشر فشارهای بیشتری اعمال کرده وجالب اینکه یکی از همین خواص بیان فرموده اند که ما سلاح برای چه می خواهیم.

 همین شخص در زمانی می گفت از صفر تا صد تسلیحات دفاعی را باید خودمان تولید کنیم، آیا ایشان که خود را رکن انقلاب می دانند آیا نمی دانند که اگر نتوانیم سلاح باز دارنده برای دفاع از خودمان تولید کنیم دیگر ایران و ایرانی وجود حیاتی نخواهد داشت امروز که پشه کوره هم برای ادامه حیات خود سلاحی دفاعی بنام نیش دارد  ، حقیقتا این ها چه تفکری دارند؟ اگر بخواهیم آلمان و ژاین را نام ببریم که جزء لاینفک و مستعمره نوین بعد از جنگ جهانی دوم هستند و رهبران ومردمانشان حاضرند تاتمام ثروتشان را بدهند تا جای ایرانیان باشند ، مستقل.

چه ابهتی از خود دارند که باید تابع محض شیطان بزرگ باشند نظام کاپیتولاسیون در آنجا حاکم می باشد  هیچ فرهنگی از خود ندارند جدای از تصمیمات اساسی که شیطان برایشان دیکته می کند چه هویتی دیگری دارند حتی شنود حتما شنود تلفن همراه صدر اعظم و قدرت اقتصادی کشور اول اروپا، آلمان بوسیله شیطان بزرگ برایشان افتخارمی باشد هر از چندی هم تجاوز سربازان امریکایی به دختران ژاپنی می تواند افتخاری برای قدرت اقصادی اول اسیا باشد.

در اینجا بیاد وصیت نامه سیاسی الهی معمار بزرگ انقلاب می افتیم که فرمودند نگذارید انقلاب بدست نااهلان بیافتد و اگر ایشان بودند مجددأ سخنرانی معروفشان را در چهارم آبان سال 1343 که در بیان کاپیتولاسیون و این بار در بیان برجام  و FATF ایراد می فرمودند، قسمت هایی از این سخنرانی معرف را می خوانیم :انا لله وانا الیه راجعون .

من تاثرات قلبی خود را نمی توانم اظهار کنم،این چند روزی که مسائل ایران را شنیدم خوابم کم شده  ناراحت هستم ،قلبم در فشار است. با تاثر قلبی روز شماری می کنم که چه وقت مرگ پیش بیاید.
ایران دیگر عید ندارد، عید ایران را عزا کردند، عزا کردند و چراغانی کردند، عزا کردند و دسته جمعی رقصیدند.ما را فروختند، استقلال ما را فروختند و بازهم چراغانی کردند، پایکوبی کردند. اگر من بجای اینان بودم می گفتم بیرق سیاه بالای سر بازارها بزنند. آقا من اعلام خطر می کنم .ای ارتش ایران من اعلام خطر می کنم!من اعلام خطر می کنم ای سیاسیون ایران! من اعلام خطر می کنم و الی آخر

بغیر از اینکه بگوییم شهدا شرمنده ایم حرف دیگری مگر داریم ثمره نزدیک به چهل سال مقاومت، تحریم، تحمیل جنگ و باید اینجور مثمر شود .حضرت آقا مقام معظم رهبری که فرمودند نمیشود و نباید به شیطان اعتماد کرد بعداز اعتماد کردن حالا به جایی رسیدیم که باید خودمان هم خودمان را تحریم کنیم .

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
احسنت. برجام و AFTF مبهم است
فراموش نکن قطاری که ار ریل خارج شده ، ممکن است آزاد باشد
ولی راه به جائی نخواهد برد . . .
عزیز من دور بر خودت را فقط نگاه نکن برو توی اجتماع ببین ملت اصلا به این سخنان شما اهمیتی می دهند واقع بین باش ! به عنوان برادری می گویم که مطمئنا از تو بزرگ تر است.
سلام ، حرف مردم در شرایطی که امنیت کشور مورد ادعای احزاب چپ و راست است اما مشکلات اقتصاد را به گردن یکدیگر انداختند در انتخابات مشخص خواهد شد.
بازگشت دکتر احمدی نژاد موجب حضور دهها میلیونی مردم پای صندوقها میگردد از طرفی حضور ایشان به سیطره و نفوذ دشمنان نظام و نابودی اقتصاد کشور خاتمه خواهد داد تا یکبار دیگر نتیجه مثبت و عالی مبارزه با شیطان بزرگ عاید مردم شود.
اگر دکتر احمدی نژاد در انتخابات حضور نداشته باشد اطمینان داریم حضور بسیار کمرنگ مردم را شاهد خواهیم بود که خواستار خروج مسئولان فسیل شده و تبانی آنها با یکدیگر و دشمنان هستند.
در هر حال میبایست به خواست مردم توجه شود زیرا مردم صاحبان واقعی انقلاب و کشور و مشروعیت نظام هستند در حالیکه برخی مسئولان خیال میکنند زمینی داشتند که ایران افتاده توش یقین داریم استکبار جهانی و سودجویان با هر ترفند و توطئه و تکرار فتنه گری مانع از حضور دکتر احمدی نژاد خواهند شد.
طوری علیه برجام صحبت می کنند انگار قبل از برجام زندگی مردم گل و بلبل و غرق در شور و شادی و شعف بود و حالا همه کن فیکن شده!

بیاید اصلا فرض کنیم برجام کاملا بی اثر بوده و فروش نفت همچنان ۸۰۰ هزار بشکه است و کشتی های تجاری ما همچنان دزدکی و با پرچم دیگر کشورها و با پرداخت کلی باج تردد می کنند و اجازه خرید هواپیما و جایگزینی ناوگان فرسوده‌ی در حال سقوط رو هم همچنان نداریم و بانک ها هم همچنان با تمام محدودیت های پیشین روبرو هستند و پولهای بلوکه شده هم بلوکه مونده و یک دلارش بر نگشته و در مجموع مطلقا هیچی به دست نیاوردیم؛

شما بفرمایید چی از دست دادیم؟ دقیقا چی از زندگی مردم کم شده؟ آیا ملت صبحانه اورانیوم ۲۰ درصد می خوردند و ما خبر نداشتیم؟

یک نیروگاه تولید برق داشتیم که روسها بعد از سالها تعلل راه اندازی کردند که همچنان هم داره کار میکنه، حالا بگذریم که از وقتی وارد مدار شده هم قیمت برق فقط بالاتر و بالاتر رفته.

بفرمایید دستاورد «بی برجامی» چی بود که اینچنین بر سر برجام می کوبید؟



نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi