شناسه خبر : 73283
شنبه 24 اسفند 1398 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشار وی او دی مستند «و کیارستمی ادامه دارد…»

فاش نیوز-  نسخه وی او دی مستند «و کیارستمی ادامه دارد…» منتشر شد.

  نسخه وی او دی مستند «و کیارستمی ادامه دارد…» به کارگردانی احسان ناجی که سال گذشته در گروه سینمایی هنروتجربه به نمایش درآمد، توسط سایت فیلیمو منتشر شد. 

ساخت این مستند در سال ۱۳۹۵ و یک هفته پس از درگذشت عباس کیارستمی آغاز شد و تا سال ١٣٩۶ ادامه پیدا کرد و در خلاصه موضوع آن آمده است:«یک گروه فیلم‌سازی یک هفته پس از درگذشت عباس کیارستمی به لوکیشن فیلم‌های سه‌گانه‌ زلزله سفر می‌کنند تا ببیند بازیگران فیلم‌ها و اهالی منطقه از درگذشت کیارستمی خبر دارند یا خیر»‌. 

احسان ناجی درباره ساخته شدن این فیلم چنین توضیح داده است:«ایده فیلم یک هفته پس از درگذشت عباس کیارستمی شکل گرفت. ساخت  فیلم در سال ۱۳۹۵ و یک هفته پس از درگذشت عباس کیارستمی آغاز شد و تا سال ١٣٩۶ ادامه پیدا کرد. در این مستند بحث من این است که کیارستمی در نبودنش هم ادامه دارد. کمتر آدم‌هایی هستند که مثل خسرو شکیبایی یا عباس کیارستمی بعد از فوتشان هم زنده باشند. من به دنبال این بودم که کیارستمی چقدر روی افرادی که با او همکلام بودند، تاثیر گذاشته است.بازیگران فیلم او دقیقا می‌دانند که لوکیشن هر پلان فیلم‌های سه گانه کوکر کیارستمی کجا بوده است و کیارستمی در زندگی این افراد ادامه دارد. من هیچ وقت شاگرد کیارستمی نبودم و حتی او را از نزدیک هم ندیده‌ام اما تفکر کیارستمی ادامه دارد و فیلم‌های او تاریخ انقضا ندارند». 

علاقه‌مندان می‌توانند مستند«وکیارستمی ادامه دارد…» را در سایت یا اپلیکیشن فیلیمو تماشا کنند.

* منبع: هنر و تجربه

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi