شناسه خبر : 83074
دوشنبه 10 خرداد 1400 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کلنگ‌زنی ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ایثارگران

مراسم کلنگ زنی ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
 
برگزاری مراسم کلنگ‌زنی ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران در هشتگرد
 سلیمان رستمیان در مراسم کلنگ‌زنی ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد که امروز یکشنبه 9 خردادماه که با حضور ویدئوکنفرانسی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با ابراز خرسندی از ساخت این 600 واحد مسکونی برای ایثارگران گفت: بنیاد در کنار ایثارگران است و تلاش می‌کند تا مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان را برطرف کند.
وی افزود: مسکن یکی از اصلی‌ترین مشکلات ایثارگران است و امروز خرسندیم که الطاف خداوند و پیگیری‌های صورت گرفته توسط بنیاد و دیگر مسئولان توانستیم کلنگ 600 واحد مسکونی در هشتگرد را بر زمین بکوبیم.
رستیمان گفت: این 600 واحد مسکونی پیرو تفاهم‌نامه ساخت 3 هزار واحد مسکونی استانداری البرز با بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با تلاش‌های گسترده و نگاه ویژه مهندس اوحدی به ثمر نشسته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز  تصریح کرد: تمام تلاش مسئولان باید رفع مشکلات ایثارگران باشد، بنیاد تمامی تفاهم‌نامه‌های منعقده در راستای خدمت به ایثارگران را تا حصول نتیجه پیگیری و در تمامی مراحل ساخت واحدهای مسکونی نظارت دارد تا بتوانیم خدمتی ارزشمند به ایثارگران ارائه کنیم.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi