شناسه خبر : 89944
دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معلم در حوزه نظامی‌گری جایگاه ویژه‌ای دارد

دریادار سیاری با بیان اینکه دانش در حوزه نظامی ابعاد و زوایای مختلفی دارد، گفت: کسوت معلمی در حوزه نظامی‌گری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 

معلم در حوزه نظامی‌گری جایگاه ویژه‌ای داردامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در مراسم پاسداشت روز معلم و تقدیر از اساتید ارتش که صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد، اظهار داشت: معلم وظیفه خطیری را بر عهده دارد؛ چراکه آینده‌سازان کشور را تربیت می‌کند و آموزش می‌دهد.

وی افزود: کسوت معلمی در حوزه نظامی‌گری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه معلم باید فرد مورد نظر را برای اجرای مأموریت‌هایی چون حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی آماده کند و چه کاری از این بزرگتر و ارزشمندتر است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه ما اهمیت نیروی انسانی را در هر سازمان درک می‌کنیم، عنوان کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه و بسترساز  رشد و بالندگی یک سازمان محسوب می‌شود.

امیر سیاری ادامه داد: نیروی انسانی کیفی که می‌تواند موجب رشد و بالندگی یک سازمان شود، باید ویژگی‌هایی داشته باشد که مهم‌ترینِ این ویژگی‌ها ایمان، دانش و شجاعت است و نیروی انسانی مطلوب و با دانش، توسط معلمان و اساتید پرورش می‌یابد.

وی با بیان اینکه دانش در حوزه نظامی ابعاد و زوایای مختلفی دارد، تأکید کرد: امروز دانشجویان ما باید در حوزه تسلیحات، استراتژی، تکنولوژی و فناوری که با گذشته تفاوت اساسی پیدا کرده است، دانش‌افزایی داشته باشند.

دریادار سیاری همچنین با اشاره به اینکه امروز مصادف با نخستین روز شروع عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس است، گفت: اگر اساتید و طراحان عملیاتی ما از دانش کافی برخوردار نبودند، قطعاً نمی‌توانستند عملیات بیت‌المقدس را طراحی کنند و اگر ایمان و اعتقاد راسخ و توکل به خدا و شجاعت در رزمندگان ما وجود نداشت، ما نمی‌توانستیم این عملیات بزرگ را به مرحله اجرا درآوریم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi